Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Prima dat een trainer geen toekomst voor Ayoub ziet, maar die Kelly mag de schoenveters van Ayoub nog niet vastmaken en die mag dan op voorspraak van Stam wel komen. Ben benieuwd of ze Ayoub nog kwijtraken voor de deadline. Voor veel clubs in de Eredivisie een nuttige speler. Wellicht iets voor...
Beetje onzinnige aankoop wat mij betreft. Je hebt voorin al Bruma, Bergwijn, Gapko, Malen, Lammers en Mitroglu lopen. Dan heb je echt geen Doan die ik momenteel niet beter acht dan alles wat ik net opsom erbij nodig.
Van een intelligent persoon als van Vollenhoven had ik toch wel iets zinnigere teksten verwacht. Juist gezien zijn rol in de OVV zou hij toch moeten weten dat een dergelijke conclusie zeer voorbarig is met de informatie die tot nog toe bekend is. Als het echt zo'n mooi voorbeeld was, dan was ie...
En dat is? Ik kom dagelijks moslims tegen waarbij de vrouwen geen hoofddoek dragen en anderen wel. De 1 gaat wel iedere vrijdag naar het vrijdaggebed en de ander niet. Prima mensen allemaal. De een is wat strikter in het volgen dan de ander. Maar wie ik dan als 'normaal' zou moeten zien? Geen idee.
Wat is precies de definitie van de 'normale moslim'? Een deel van het geweld onder die extremistische groeperingen betreft soeniet tegen sjiiet en viceversa.
Laten we de NOS lekker de mensen bij de hand laten nemen. Kunnen ze weer een bomaanslag veranderen in 'meisje overlijdt na explosie op westelijke jordaanoever.'
Aan de andere kant zal de politie deze heren niet zomaar vrijlaten als ze excessieve verwondingen op de man gevonden hadden. Het zal wel een combinatie van verschillende factoren geweest zijn, waarin de 5 mannen ook hun aandeel hadden.
Vooral de beeldvorming inderdaad. Las op een gegeven moment een kop waarin de man al op zeker ontucht zou hebben gepleegd en dat die 5 anderen hem doodgemarteld hebben. In 1 kop iedereen veroordeeld, terwijl we eigenlijk nog steeds niet veel weten.
Wilsonbekwaamheid bij psychische ziekten is...
Tsja dierenactivisten kunnen wel uitdelen maar niet incasseren. De kans om door een paard vertrapt te worden nemen ze voorlief. Maar een bedreiging van een jongen op Twitter gaat ze te ver.
Neem aan dat JMD ook een schorsing ontvangt voor het valss0elen? Hoelang is dit al aan de gang? Heeft hij zijn andere titels wel eerlijk gewonnen? Beter dat we die ook maar afpakken.
Gefeliciteerd met de titel achter de groene tafel Maasveld. Jammer dat die gemene JMD jou de kans heeft ontnomen...
Als je op de hoogte was geweest van de geschiedenis van deze competitie, had je geweten dat PeeSSSVau met enige regelmaat onder de degradatiestreep staat. Dus, die kun je standaard als degradatiekandidaat opschrijven, net zoals het team waar zwammy trainer is.
Lachwekkend om Frenkie de Jong hoog links aan de zijkant te laten spelen. Die kan amper een bal naar voren spelen of van achteruit indribbelen en spelers naar zich toe lokken. Als ze hem werkelijk zo willen gaan gebruiken hadden ze beter iemand anders kunnen kopen.
Weet je wie normaal gesproken...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.