Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Ik maak wel even een vbookie hoe lang het Advocaat duurt bij Feyenoord.
  2. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Ja, dat dacht ik ook al, maar Batigoal had het over VVV thuis. Nou ja, winnen ze met 0-1 bij VVV en verliezen ze daarna van RKC, al zal dat wel in de Kuip zijn. Wat is de uitwedstrijd daarna? Groningen?
  3. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    VVV thuis winnen ze met 2-0,legioen blij alsof de CL gewonnen is, maar vervolgens verliezen ze gewoon met 1-0 bij RKC. Het blijft Feyenoord.
  4. Abubakari

    KNVB-beker 2019/20

    Mooie taferelen na afloop, de penningmeester van Eindhoven die een buikschuiver maakt, 2000 Eindhoven fans die de bus op het stadionplein opwachten en de spelers een ovationeel applaus geven. Eindhoven wordt, zeker nu PSV vrijwel zeker degradeert, langzamerhand echt de club van Eindhoven. Voor...
  5. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

    Vechtpartij na volksmuziek en bekerwedstrijd Roda JC in Veen Ik hoop toch dat ze bij Groningen wijzer zijn want het is duidelijk dat volksmuziek leidt tot agressie. Daarnaast zal Mamio niet schromen een klacht in te dienen en ik weet toevallig dat de voorzitter van de sat?krokettenbond niet...
  6. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Ja, ik denk ik offer me maar eens op.
  7. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

    Jij weet dus niet hoe ik er uit zie.
  8. Abubakari

    KNVB-beker 2019/20

    Ja, knap dat die jongens van duurbetaalde profs winnen.
  9. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Waar ben je het niet mee eens dan? Met dat zijn eerste seizoen goed was of dat promotie gemist werd?
  10. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Ontslagen bij ADO toen hij laatste stond, met VVV 14de en 12de geworden, bij Al Wahda na 3 duels ontslagen, ik vind het niet heel imposant allemaal. Maar goed, jij hebt natuurlijk als VVV fan wel een goed beeld van hem. Maakt zo te lezen allemaal niet uit. Complete staf er uit bij Feyenoord...
  11. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Afgelopen weekend bleek dat zelfs de grootsten kunnen degraderen. Dus waarom Feyenoord niet?
  12. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Ja, dat hoopten ze bij Sparta ook.
  13. Abubakari

    KNVB-beker 2019/20

    Wel idioot, NAC dat thuis speelt voor de beker.
  14. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Weet ik niet, ik zit niet zo in de voetbalwereld dat ik veel competities volg anders dan de eredivisie. Maar dat Jaap Stam een twijfelachtige keuze was wist ik wel. Er zijn toch zat trainers die het een niveau lager prima doen, die iets opbouwen, ploegen aanwijsbaar beter laten spelen en die...
  15. Abubakari

    DFB Pokal

    83' en 89' en nog 1-2 winnen, dankzij de scheids of dat niet zo zeer?
  16. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

    Nou, na rust nog flink scoren en hopen dat er een zwikje lager blijven scoren dan maar.
  17. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Kiezen voor iemand die nergens iets gepresteerd heeft is niet iets wat je op een positieve manier out of the box denken kunt noemen.
  18. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

    Twee 3punters voor Groningen tegen Mamio... Dat wordt ja ook weer niks. Punt of 5 achter.
  19. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Dat bedoel ik dus, altijd dezelfde namen en daar zitten dan een hoop mensen tussen die imo niks gepresteerd hebben wat ze de juiste man maakt voor ??n van de grootste clubs van het land. Wees eens creatief, toon eens lef en denk inderdaad eens buiten het doosje.
  20. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Volgens mij heeft Miramar ook een tegeltje met die uitspraak boven de schoorsteen hangen.
Bovenaan