Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Druk weekend, afscheidswedstrijd met Ajax in Zwolle en beker play off tegen Schaakliefhebber met Mamio.
Wist niet eens dat Schaakliefhebber bij het AC Milan van Baflo zat, maar scheelt weer wat gereis.
Wel ernstig kut dat het sportpark van Rood Zwart Baflo een sponsornaam heeft.
En vooral dat...
De beste 4 verliezers.
Ajax (Marinos)14
SVZ (Andre)14
Excelsior (Kralinger)11
RVVH (Schaakliefhebber) en Mamio (Abubakari) 10
Kortom, Schaakliefhebber en ik spelen dit weekend om een plek in de volgende ronde. De andere 3 verliezers zijn door.
1. PSV heeft al 3 duels niet gescoord, hoeveel maken ze er uit tegen Sparta*? 3
2. Staat VVV na deze ronde nog steeds 17de? Ja
3. Wint de complete top 5? Nee
4. Welke club scoort het vaakst? AJAX
5. Hoeveel spelers hebben er na deze speelronde precies 7 doelpunten Gemaakt ? 2
De driepunters zijn bij mij dit seizoen bijzonder dun gezaaid. En om eerlijk te zijn lijkt 4-2 me ook niet heel erg voor de hand liggen bij FOR-ADO. Maar goed, wie weet zit het een keer mee.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.