Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het RIVM gaat vanaf nu tweemaal per week een R getal bekendmaken.
En die Britse variant; die zal nu ondertussen wel in meederheid aanwezig zijn. Enkel is de verspreiding van de oude variant nog dusdanig laag dat we gemiddeld rond dezelfde getallen uitkomen.
Er waren geruchten dat er een storing was afgelopen donderdag en dat het nu weer bijgewerkt is. En dat past ook precies in de trends.
Over trends gesproken; het gemiddeld aantal besmettingen is echt enorm stabiel terwijl het aantal testen door het dak gaat zo ongeveer. Het gemiddeld aantal...
De opdracht in het theater maar ze de kandidaten van eerdere jaren in de juiste rij moesten zetten.
Een van de nummers was Lady in Red waarbij alle dames in het rood in rij 3 gezet moesten worden.
Eerlijk gezegd een erg vergezochte hint.
Natuurlijk draaien wij een heel goede periode maar qua plek op de ranglijst is er niet eens heel veel veranderd. We stonden al een tijd om plek 8 te spelen. Maar de ploegen die dat ook deden zijn compleet ingestort; Telstar al 7 keer op rij niet gewonnen, TOP Oss laatste 9 duels 8 keer verloren...
Roda speelde ook echt een goede wedstrijd. Voor de neutrale kijker moet het sowieso een feest zijn geweest want het aantal kansen voor beide ploegen was immens.
Nadat de 2-1 was gevallen was het in de tweede helft vooral wachten totdat de gelijkmaker viel.
Erg lekker om zo de zege te pakken...
Dit is toch echt schrijnend;
https://nos.nl/artikel/2371430-rivm-we-hebben-aandeel-britse-variant-niet-overdreven-eerder-laag-ingeschat.html
Even een paar dingen er uit halen;
Op 21 februari was de helft Britse variant. Schatting RIVM over de week van 25-31 januari; 2/3 van alle besmettingen...
Ik vond Helmond Sport een van de beter voetballende teams dit seizoen. Lijkt me een avond waarop alles misgaat.
MVV zet de goede reeks door. Laatste 5 duels er 4 gewonnen en verloren in Doetinchem.
Dat is een sjeng. Ik neem aan dat Nieuwsuur een half uurtje uitliep vandaag?
Segers en Jetten bij Jinek discussiëren over een onderwerp waarover ze slechts op details van mening verschillen, dat schiet ook niet op.
Terwijl we wel decennia lang 5 Duitse publieke én 4 Duitse commerciele zenders konden zien.
Volgens mij had het iets te maken met formatrechten. De Belgen kopen die alleen in voor hun eigen markt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.