Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Tv-topic

    En een duikbril op, toch?
  2. Abubakari

    Tv-topic

    Is dat familie van gevegt? Volgens mij wel.
  3. Abubakari

    Eredivisie: Speelronde 14

    Voor deze ene keer zien we het door de vingers.
  4. Abubakari

    AFC Ajax in de Europa League 20/21

    We stomen gewoon door naar de laatste 16 waar PSV en Feyenoord straks alweer uitgerangeerd zijn. Heb er ondanks de afwezige verdedigers dankzij de goede vorm wel vertrouwen in en hoge verwachtingen van. HUP AJAX!
  5. Abubakari

    Districtsbeker 2019-2020

    Volgens mij gewoon mijn loting gekopieerd en even bij BQ1887 nagevraagd? :D
  6. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Een Feyenoorder die Ajax uitlacht om zijn aankopen?
  7. Abubakari

    Districtsbeker 2019-2020

    Fout, het is Groninger Boys zaterdag wat tegen Be Quick speelt. Mooi, kan die op zaterdag en GB zondag speelt tegen een zondagclub, dus kan die op zondag. Bron is overigens een tweet van KNVB District Noord waarin ze duidelijkheid verschaffen.
  8. Abubakari

    Districtsbeker 2019-2020

    Altijd goed bezig, die KNVB, loten, maar je komt alleen achter de volledige loting als je een filmpje van 18 minuten gaat zitten bekijken, ze zetten het niet hun site. RTV Drenthe en Omrop Fryslan hebben de loting van Drenthe en Friesland geplaatst, in Groningen (primeur voor OOG bqandy!)...
  9. Abubakari

    Tv-topic

    Jezus, heb je speed gesnoven, zo snel ben je anders nooit. Bij Deelder op de verjaardag geweest ofzo?
  10. Abubakari

    Tv-topic

    Word lid? Je bent al een lid zo lang ik je ken.
  11. Abubakari

    KKD Speelronde 16

    Brede selectie, ze spelen ook echt goed, niet van die zeges waarmee NAC de eerste periode pakte (vaak 1 goal verschil, laatste minuut nog scoren) maar vaak overtuigend met goed voetbal. Zou mij verbazen als dit nog mis gaat.
  12. Abubakari

    Tv-topic

    Driekwart voetbalkantine denk ik.
  13. Abubakari

    Tweede divisie 2019/20

    Beroemde uitspraak van JMD: Ich bin ein Haarlemmer.
  14. Abubakari

    Eredivisie: Speelronde 14

    Oh, blijft op zijn zachtst gezegd apart om dan Sieg Heil te zeggen, maar goed, interviews van Hansie halen wel vaker het slechtst in de mens naar boven.
  15. Abubakari

    Eredivisie: Speelronde 14

    Ik zat denk ik nog te eten toen ie het zei en heb het niet gezien, maar waarom zei hij nou eigenlijk Sieg Heil? En verder nergens om, maar hoe kan Sieg Heil een slip of the tongue zijn?
  16. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Het draait weer als een tierelier, 8 x gescoord, weer gewonnen, 6 uit 2. Wel wat zuur dat ik met mijn scores in de hoofdklasse beide wedstrijden met Ajax ook gewonnen had. Maar goed, bij goeie scores in de hoofdklasse ben ik weer gebaat mocht ik promoveren, dus zoet zuur zullen we dan maar...
  17. Abubakari

    Glazen bol Eredivisie 2019/2020 (de 5 wekelijkse vragen)

    Als enige 0 punten, wat voor mafklapper had die rotvragen bedacht?:hsv:
  18. Abubakari

    District Noord

    Vanmiddag dik anderhalve wedstrijd gezien in 1E. Eerst naar GRC tegen hekkensluiter GAVC. Dat werd een makje voor GRC. GAVC slaagde er vrij zelden in de bal bij een medespeler te krijgen. Zo bezien duurde het nog lang voor het 1-0 werd. Pas 3 minuten voor. Net voor het uur vielen kort achter...
  19. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Het kan nog alle kanten op, nog 5 wedstrijden en best wel kans om ondanks een gemiste eerste helft nog een resultaat te boeken. Beetje jammer van die blunder van Dest, had 4-0 voor Ajax....
  20. Abubakari

    Eredivisie: Speelronde 14

    Omdat hij het niet normaal vindt dat een donkere speler kk katoenplukker etc genoemd wordt? Er was volgens jou niks aan de hand in den Bosch? Werkelijk alle ophef deze week was om helemaal niks?
Bovenaan