Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kan in elk geval wel tellen. :D
En al zeg ik het zelf, een erg chagrijnig mannetje ben ik ook niet. Waarom ik dat zou moeten zijn ontgaat me trouwens.
Omdat daar altijd zoveel publiek schijnt te komen eens een keertje niet naar District Noord/lagere klassen maar naar de Esserberg/hoofdklasse. En daar zaten ook inderdaad gewoon 8.000 toeschouwers.
bqandy vond het best aardig, ik vond het vrij saai. Ik wil kansen zien.
Lagere klassen, meer...
Met Ajax had ik nu dus wel gewonnen. Ook wel logisch, ik had tegen Bernardo gemoeten.
Maar goed, toch maar weer gewoon net als alle wedstrijden (behalve de twee gelijkspelletjes) dit seizoen een verschil van 1 doelpunt omdat Gemert in de slotfase nog hattrick scoort.
Mooi, begonnen met een zege. Ironisch genoeg levert de juist voorspelde Brabantse derby (en de goal van Pereiro in de 85' minuut in het bijzonder) de zege op tegen de Brabanders van Gemert Willy.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.