Zoekresultaten

  1. Pascallovic

    EURO 2021

    Voor die Europese titel was het anders ook nooit veel met de Grieken. De jaren na de titel hebben ze zich tenminste nog voor een aantal eindtoernooien gekwalificeerd. Dat deden ze daarvoor ook niet.
  2. Pascallovic

    Oud-Feyenoorders

    Ik vraag mij af in hoeverre je jezelf verder kunt ontwikkelen in zo'n snuffelstage. Het is niet dat Gio niks heeft meegemaakt bij Feyenoord.
  3. Pascallovic

    KKD Speelronde 4+5

    Maasveld was te veel bezig met schijtlollige kutbordjes.
  4. Pascallovic

    Binnenlandse politiek

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/4841486/wilders-pvv-opstelten-grapperhaus-marokkanen-openbaar-ministerie Hoe veel bewijs en hoe lang gaat die rechter nog nodig hebben om de zaak tegen Wilders te stoppen?
  5. Pascallovic

    Wielrennen

    Wat een topprestatie. Die kunnen net zo'n sterke ploeg als Ineos opstellen in de tour. Wel dien je dan je sprinters thuis te laten. De tourploeg doe je dan met Dumoulin, Roglic, Kruijswijk, Bennett, de Plus, Kuss, Martin en van Aert.
  6. Pascallovic

    Tv-topic

    Dan zouden ze ook nog wel wat domme posts plaatsen.
  7. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Inderdaad, niet best op versere banden.
  8. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Toch wel straf voor Stroll. Terecht, al zou je daar ook Stop en Go voor horen te geven. Was hetzelfde als Vettel immers en dus net zo gevaarlijk.
  9. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Opvallend dat ze Stroll niet onderzoeken voor dat incident met Gasly.
  10. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Het was op Gasly. Ben benieuwd wat voor straf eruit gaat rollen.
  11. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Stroll doet hetzelfde als Vettel, qua terugkomen op de baan.
  12. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Vettel faalhaas!!!
  13. Pascallovic

    Tv-topic

    Standaard reflex om als je domme dingen op social media doet, te verzinnen dat je account is gehackt. Alsof iemand het account van Wendy van Dijk gaat hacken om enkel wat onaardige tweets over Chantal Janzen te liken.
  14. Pascallovic

    Ajax Nieuwstopic

    Logisch, wetende dat hij in zijn huidige takenpakket niks met het voetbal deel te maken heeft.
  15. Pascallovic

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    Zelfs Duitsers zouden toch wat beters moeten kunnen verzinnen.
  16. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Hamilton heeft inderdaad niet meerdere keren in de laatste race zijn tegenstander voor de wereldtitel bewust van de baan gereden om de titel te pakken, wat dat betreft inderdaad geen vergelijkingsmateriaal. Schumacher was vooral een rat en voor mij geen grootheid. Los van het feit dat je in het...
  17. Pascallovic

    EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

    Aan de andere kant is het wel heel vaak zo dat er een matige eerste helft gespeeld wordt onder Koeman, waarbij er een snelle tegentreffer te noteren valt. In de rust weet ie het dan te repareren en volgt er een goede tweede helft. Het overbrengen van de tactiek gaat dus voor rust niet zo heel...
  18. Pascallovic

    Brexit

    De andere partijen zijn net zo ongeloofwaardig als de Tories, dus eigenlijk heb je geen keuze. Labour heeft zo mogelijk een nog impopulairdere leider dan de Tories en ook zij hebben niks gedaan om deze teringzooi op te lossen. Ook zij waren erbij toen het lagerhuis alles wegstemde, terwijl ze...
  19. Pascallovic

    Brexit

    @Kralinger Klopt het dat Labour's oplossing voor Brexit is om de grootste te worden in de verkiezingen, over een nieuwe deal te onderhandelen in de EU, deze deal in een referendum voor te leggen met als andere optie remain, waarna de helft van Labour campagne gaat voeren tegen de deal die ze...
Bovenaan