Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En dus pleit jij er voor dat ie toch maar die extension gaat aanvragen, hetgeen ook 1 miljard per maand kost? Volgens mij heeft de bevolking daar ook niet voor gekozen.
Toevallig zat die niet in mijn planning. Loop 3 november de marathon van New York, waardoor ik die wedstrijd sowieso zou missen. Was al lang blij dat het programma zo uitkwam dat ik geen CL-thuiswedstrijd zou missen en ook nog net de klassieker kan bijwonen.
Voor de rest vind ik het onterecht...
Hangt er vanaf hoe kijkt. Volgens de EU was dat van May het ultieme bod en kon daar niet over onderhandeld worden. Dat hebben ze al opgegeven vanuit de EU.:p
We krijgen dezelfde farce als in maart.
Zelfs zijn hele partij is niet genoeg, want hij heeft er een tijdje terug iets van 20 uitgegooid, waardoor hij zijn meerderheid verloor.
https://nos.nl/artikel/2306420-kabinetsbeleid-stikstof-juridisch-onhoudbaar-kamer-in-verwarring.html
Nog meer mensen die twijfels hebben bij het stikstofbeleid...
Fortuna de grote favoriet natuurlijk. Die hebben laten zien de punten te pakken tegen degradatiekandidaten zoals Feyenoord, terwijl Campingelftal niet verder kwam dan een mager gelijkspel.
Dat is volgens mij gewoon een afweging die de burgemeester mag maken ivm veiligheid en openbare orde. Schijnbaar ziet men daar een risico in als daar met tractoren wordt gedemonstreerd. In het recente verleden mochten de gele hesjes er ook niet demonstreren.
https://www.ad.nl/politiek/jesse-klaver-reageert-op-grafkist-met-zijn-naam-erop-ik-blijf-vertellen-waar-ik-in-geloof~a83f7cac/
Jammer dat er bij elke groep altijd een paar domme kansloze idioten rondlopen. Protesteren en met ludieke acties komen prima. Maar om nu met een doodskist te gaan...
Ze heeft ook een flinke vorm dip (gehad). Echter als je in de eerste 6 maanden veel punten bij elkaar slaat kom je in het wisselvallige vrouwentennis een heel eind. Er zijn er maar weinig die heel constant zijn.
De UEFA ziet dat anders want die vinden dat de Engelse bond te weinig stewards naar Bulgarije had gestuurd. Die schijnen dus ook een straf te kunnen verwachten voor het sturen van te weinig stewards en het verstoren van het volkslied van Bulgarije (waarschijnlijk een reactie op het verstoren van...
Dat de EU veel te veel subsidies geeft aan de landbouw in het algemeen is al sinds jaar en dag bekend. Een groot deel gaat naar Frankrijk en de Fransen gaan dat nooit opgeven. Schijnbaar dat deze boer ook zijn graantje meepikt. Geef hem eens ongelijk.
Dat gaat niet gebeuren. Dit is over komen waaien vanuit de VS en daar is het allemaal nog een graadje erger, dat krijgen wij dus ook nog. Een normaal gesprek om te kijken waar men elkaar wel in kan vinden kun je er niet mee voeren.
De eerste actie was ook niks mis mee. Echter wat nu is gebeurd in Groningen kan niet. Er staan de hele week nog acties gepland. Ben benieuwd of dat wel een beetje rustig gaat. Dit kost je goodwill. Onze politici zijn nooit zo goed met demonstraties en dat naar de mond praten afgelopen week helpt...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.