Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat geknoei achterin bij Fortuna en de daaruit voortvloeiende strafschop voor PEC kost me de 1-0 voorsprong. Wat mij betreft scoort PES5 de punten qua voorspelling van Heerenveen-Ajax, ik heb Ajax op verlies, hij heeft Heerenveen op verlies.
In Groningen zijn vier studenten van vereniging Vindicat vanwege klachten
getest op het coronavirus.De uitkomst
daarvan is nog niet bekend.
Er zij dus 4 mensen verkouden.
En oa vervangen door jongens van 16 a 17 die hier meer van leren dan van allemaal makkelijke zeges in de 017 of 019. Geheel volgens de Cruijff leer.
Hoeveel spelers van Forward zijn er dan in Italië geweest?
Verder wat Joost ook al zegt, hoop gedoe om niks, maar dat zie je wel meer rondom de corona berichtgeving. Gaat GB 3 punten kosten want de KNVB zal het er niet mee eens zijn. Wedstrijd staat ook nog steeds gepland op de knvb site.
1) Wie wint het degradatieduel Fortuna Sittard - PEC Zwolle ? Fortuna
2) Wint FC Emmen thuis weer ? Nee
3) Hoe veel clubs scoren minimaal 3 keer ? 4
4) Welke club scoort het eerste doelpunt (kwa minuut) ? Heracles
5) Hoeveel punten halen Ajax , AZ , Feyenoord en PSV samsamen ? 7
Had al gemoeten toen Ajax zoveel blessures had. Het is een moeilijk systeem, zag je vorig seizoen al toen het pas na een maand of wat echt ging lopen. Ik denk dat ten Hag zijn spullen kan gaan pakken als CL deelname in groot gevaar gaat komen, en dat zit er met uitwedstrijden tegen Heerenveen en...
Noem mij een AZ 'er die bij Ajax een groot succes is geweest. Verder is het allemaal maar wat raden en dan ook nog eens met dezelfde cliché namen die je hier ook altijd leest als er een trainer ontslagen is.
Blind geeft zelf aan er weer klaar voor te zijn, staat te trappelen van ongeduld, zegt er niet meer mee bezig te zijn en alle ophef overdreven te vinden. Wat doet Ajax verkeerd? Ze moeten hem niet opstellen ondanks dat ie zelf aangeeft er klaar voor te zijn?
Wat doet Ajax dan precies verkeerd...
Nou, in elk geval de enige met de juiste ruststand. :omg:
Verder ook zoals verwacht, veel balbezit, levert niks op en de tegenstander is in de tegeenstoot gevaarlijker. Achterstanden maakt Ajax ook nooit goed, dus zal het zo wel 2-0 worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.