Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Niet zo hoog, het gaat op coachnaam, niet op clubnaam. Maar ik heb even gekeken wie de bekerhouder is, dat ben ik! De dubbel gewonnen dus, klopt mijn avatar dus helemaal, hoezo vooruitziende blik? ​​​
  2. Abubakari

    Het grote lockdown topic

    Weet ik niet, niet op gelet. Maar ik denk het wel.
  3. Abubakari

    Post hier liedjes over dingen die je kunt doen tijdens de lockdown

    En voor de hamsteraars I'm ashamed of the things I've been put trough I'm ashamed of the person I am Isolation Sowieso een van mijn favoriete Joy Division liedjes.
  4. Abubakari

    Het grote lockdown topic

    Ik woon schijnbaar in een sociale buurt, bij de dichtstbijzijnde AH weinig tot geen pasta en rijst maar bij onze local supermarkt is alles, behalve macaroni, nog steeds volop verkrijgbaar.
  5. Abubakari

    Post hier liedjes over dingen die je kunt doen tijdens de lockdown

    Nou ja, zelf hebben we geen hond, maar voor wie wel een hond heeft en zich verveelt...
  6. Abubakari

    Het grote lockdown topic

    Of gewoon verbieden heel veel tegelijk in te slaan.
  7. Abubakari

    District Noord

    Verkeerde topic.
  8. Abubakari

    District Noord

    Beperk jij je nou maar tot de regio rijnmond ipv jezelf hier voor gek te zetten door hier zulke onzin uit te kramen. :hsv:
  9. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Sorry, de bekerfinale wordt niet meer gespeeld, beker gaat naar de vorige winnaar, zal zo even kijken wie dat ook weer was. Groene Scout bedankt voor de felicitaties.
  10. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Ja bedankt, hele seizoen heer en meester, dus in die zin is deze titel even logisch ls terecht. Ik hoor net dat zwammy het er niet mee eens is. Nou ja, je kunt niet iedereen tevreden houden, zelf kan ik wel leven met deze oplossing, neem aan dat er lang en goed over nagedacht is. Dus dan vind...
  11. Abubakari

    District Noord

    Ja, hij nam het zeer sportief op. Was ook niet boos maar heeft wel een goed geheugen. Of hecht veel waarde aan een autoriteit in het Noordelijk amateurvoetbal. :p
  12. Abubakari

    Coronavirus 2

    Ik blow al 7 jaar niet meer. Rook ook al 13 jaar geen gewone shag meer. Maar ik was serieus, waarom blijf je altijd aan de zijlijn staan te roepen hoe het moet, loop je je te ergeren ipv je verantwoordelijkheid te nemen als je zo goed weet hoe het wel moet? Ik weet het niet, ben ik eerlijk in...
  13. Abubakari

    Coronavirus 2

    Je weet alles beter, of het nou over waterpolo, klimaat, politiek of een pandemie gaat, iedereen is dom en jij weet het beter en weet hoe het wel moet. Dat is best knap natuurlijk, al deel je die eigenschap met een aantal anderen op dit forum. Maar neem dan een keer je verantwoordelijk ipv op...
  14. Abubakari

    Coronavirus 2

    De hele wereld, inclusief de WHO en alle andere ontwikkelde landen, is zo dom als een koe en erka is briljant.
  15. Abubakari

    District Noord

    Piet is niet boos he? Piet weet zelf, neem ik aan, ook wel dat ie een grensrechter met reputatie is.
  16. Abubakari

    District Noord

    Twee DvhN journalisten hebben op internet een vlog over het Noordelijk amateurvoetbal. Kregen ze grensrechter Piet Imbos aan de telefoon die de ene journalist (Thijs de Jong) beschuldigde dat die hem ooit helemaal had afgekraakt omdat hij had geschreven Beste man achterin bij Groninger Boys was...
  17. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Bedankt mensen. Heel blij! Wat een seizoen, degraderen en dan toch gewoon kampioen worden, dat kan maar één.
  18. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Ik heb besloten dit seizoen voortijdig te beëindigen. Driekwart seizoen voor niks, dat doen we natuurlijk niet. Dus ik heb besloten de eindstand op alfabetische volgorde op coachnaam te maken. :heinz:​​​​​​ ABUBAKARI KAMPIOEN!
  19. Abubakari

    Vriendenquizjes

    Maar 7? :p
Bovenaan