Zoekresultaten

  1. de waan

    Het grote PSV nieuws topic

    PSV met 2-0 voor tegen Barcelona.
  2. de waan

    VV Katwijk

    Die Koroglu moet toch onderhand ook wel een jaar of veertig zijn toch?
  3. de waan

    2015: album releases

    Ik heb weer een paar maanden weinig gevolgd, na de hausse aan goeie platen in het voorjaar. Hoog tijd om weer eens wat in te halen. Een nieuwe Wilco zelfs, zie ik.
  4. de waan

    Leo1949 viert feest

    Gefeliciteerd nog.
  5. de waan

    PES5 is 30 jaar

    Nog lokwinsje of zoiets.
  6. de waan

    Jupiler League 2015/16: Speelronde 2

    Ha, Hielke mag ook nog even scoren.
  7. de waan

    Jupiler League 2015/16: Speelronde 2

    Groesbeek op weg naar de Eredivisie!
  8. de waan

    Jupiler League 2015/16: Speelronde 2

    En nog een paar keer oei.
  9. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Misschien wil Eddy de wedstrijd van morgen tegen Quick Boys gebruiken als ultieme test en heeft die daarom gisteren de rest laten opdraven. Maar plan dan de wedstrijden beter in zou je denken. Hoe dan ook, ik kan me er niet echt druk over maken. Er zal wel een idee achter zitten.
  10. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Dan is 1-1 tegen een goede hoofdklasser toch nog zo beroerd niet.
  11. de waan

    Mama Appelsap

    Die van Bob Marley vind ik het ergste, want die gaat maar door: "Theeeezakje, theezakje, theeeezakje, theezakje, theeeezakje, theezakje."
  12. de waan

    Wielrennen

    Dat zie ik Van Emden niet doen. Kelderman zou toch mee moeten kunnen doen voor de eindzege. Jammer dat Terpstra technische malheur had.
  13. de waan

    Wielrennen

    Mooie overwinning. LottoJumbo begint zowaar te winnen. Tweede zege al deze week.
  14. de waan

    Ga je mee naar het stadion?!

    Ze zouden natuurlijk ook gewoon fatsoenlijke batterijen kunnen maken.
  15. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven.
  16. de waan

    1e speelronde

    Een klassieke 8-2-0
  17. de waan

    Vakantie en uitstapjes in eigen land!

    En Noordoost Twente is ook best de moeite waard qua natuurschoon en Ootmarsum is een mooi en kneuterig stadje.
  18. de waan

    1e speelronde

    Iedere voetballer is toch een voormalig jeugdspeler?
  19. de waan

    Filmpjes/linkjes van internet

    Ik zie het probleem niet eigenlijk. Ik vind het een prima manier om een beetje in contact te blijven met bekenden die die niet dagelijks, wekelijks of jaarlijks ziet. En Twitter is een prima nieuwsbron.
  20. de waan

    Filmpjes/linkjes van internet

    Gehackt denk ik.
Bovenaan