Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb weer een paar maanden weinig gevolgd, na de hausse aan goeie platen in het voorjaar. Hoog tijd om weer eens wat in te halen.
Een nieuwe Wilco zelfs, zie ik.
Misschien wil Eddy de wedstrijd van morgen tegen Quick Boys gebruiken als ultieme test en heeft die daarom gisteren de rest laten opdraven. Maar plan dan de wedstrijden beter in zou je denken.
Hoe dan ook, ik kan me er niet echt druk over maken. Er zal wel een idee achter zitten.
Ik zie het probleem niet eigenlijk. Ik vind het een prima manier om een beetje in contact te blijven met bekenden die die niet dagelijks, wekelijks of jaarlijks ziet. En Twitter is een prima nieuwsbron.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.