Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat is dat toch met die Daniel Romano? Ik hoor die naam zo vaak dat ik dacht "laat ik het maar eens proberen dan". Wist niet hoe snel ik het weer af moest zetten.
Ja, dat was ook de reden dat ik het even onder de aandacht bracht. Met een beetje mazzel helpt het. Of we gaan echt betonvoetvan spelen, dat kan natuurlijk ook.
SVZW heeft ook nog niet echt een lekkere voorbereiding. Zaterdag zwaar op de kloten van WKE en gisteren weer verloren van Quick'20, waar ze nota bene de twee beste spelers hebben weggeplukt.
HSC 2 begon ook met een zege, al werd het nog onnodig lastig tegen vijfdeklasser TVO: 4-2. De doelpunten van TVO kwamen trouwens beide van oud-HSC'er Jorn van Laar.
Heeft Losser gewonnen?
Van die Buma krijg ik dus echt vlekken in mijn nek. De vrome christen uithangen met zijn uitgestreken smoelwerk, maar uiteindelijk is het de grootste populist die er in Den haag te vinden is.
EDIT:
Dat dus inderdaad. wat een hypocriete lul.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.