Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Satyr was niet serieus. We hebben nu sowieso nog 22 deelnemers, als gevegt blijft 23, als Pascallo terug keert 24, als Magikan dat rare idee van een sabattical laat varen 25 en dan kijken we even rond of er nog wat mensen zijn die mee willen doen. Zou alleen wel mooi zijn als we even duidelijk...
  2. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Hup Heidenheim dus? ;)
  3. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    De up to date 2020 versie, LOKWINSKE!
  4. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Op de laatste speeldag is het PSV-RKC Heracles-Groningen ADO-PEC VVA (Magikan) - vv Delfstrahuizen (Satyr) Gemert (Willy) - Xerxes DZB (Hankie) svDalfsen (gevegt) - Sporting Andijk (Marinos) SV Hillegom (JMD) - Leonidas (Mario)
  5. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Het is het weekend van de Fean fans, Satyr kampioen in de hoofdklasse, gefeliciteerd. Wat de hoofdklasse betreft: Marinos stopt, dus diens eventuele promotie plek schuift door. Tenzij Marinos alsnog besluit door te gaan. Maar zo te lezen volgend seizoen geen Magikan, geen Marinos en het is...
  6. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    1-0 Gervinho, PES5/SC Heerenveen kampioen. Lokwinske! Het jaartal pas ik morgen op de laptop wel even aan.
  7. Abubakari

    Eredivisie 2020-2021

    Atalanta inmiddels 9 punten los, Atletico 7 punten los, zoals het nu lijkt moet Ajax zich alleen nog druk maken om een CL winst van Lyon of Napoli. De rest plaatst zich waarschijnlijk wel via de competitie.
  8. Abubakari

    Coronavirus 2

    Die was liever naar SC Stadspark gegaan denk ik. Maar hij zal zich vast vermaakt hebben.
  9. Abubakari

    Het FC Groningen Nieuwstopic

    Depay. Memphis heet ie dacht ik.
  10. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Hoe zit het eigenlijk gevegt, blijf je mee doen?
  11. Abubakari

    Het FC Groningen Nieuwstopic

    Met Bergwijn, Promes, Malen en Depay fit hoeven we het toch ook niet meer over Babel te hebben?
  12. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    En PES5 heel dicht bij de titel nu, als Parma-Inter niet in 0-2 eindigt is PES5 kampioen. Pakt ie de dubbel, unicum volgens mij.
  13. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Ik handhaaf mij sowieso. Laatste wedstrijd hebben PES5 en Kielse Rat hetzelfde bij Parma-Inter, Maasveld en ik hebben ook hetzelfde, dus pak ik een punt en verliest Kielse Rat. En omdat de verliezer van Unregistere vs Suikerbrood sowieso onder mij blijft (en ik ook bij een gelijkspel daar genoeg...
  14. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Ook ongeveer 20 punten verspeeld door tegengoals in blessuretijd. Onder druk zijn ze geloof ik niet op hun best.
  15. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Het wanbeleid wat daar gevoerd is is wel echt van epische proporties.
  16. Abubakari

    Boeken

    Bent u dat, Cor van der Laak?
  17. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Jammer, Werder-HSV was wel een mooi affiche geweest. Ben het laatste kwartier gaan kijken, maar dat HSV is ook niet best zeg. Werder zal het ook wel redden tegen Heidenheim neem ik aan. 1:4...
  18. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    HSV kennende maken ze zo 2-2 om dan in blessuretijd weer te verliezen.
  19. Abubakari

    Coronavirus 2

    Heel hard vrijheid roepen met heel veel rare mensen, God wat lijkt me dat grappig.
Bovenaan