Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Satyr was niet serieus. We hebben nu sowieso nog 22 deelnemers, als gevegt blijft 23, als Pascallo terug keert 24, als Magikan dat rare idee van een sabattical laat varen 25 en dan kijken we even rond of er nog wat mensen zijn die mee willen doen.
Zou alleen wel mooi zijn als we even duidelijk...
Het is het weekend van de Fean fans, Satyr kampioen in de hoofdklasse, gefeliciteerd.
Wat de hoofdklasse betreft: Marinos stopt, dus diens eventuele promotie plek schuift door.
Tenzij Marinos alsnog besluit door te gaan.
Maar zo te lezen volgend seizoen geen Magikan, geen Marinos en het is...
Atalanta inmiddels 9 punten los, Atletico 7 punten los, zoals het nu lijkt moet Ajax zich alleen nog druk maken om een CL winst van Lyon of Napoli. De rest plaatst zich waarschijnlijk wel via de competitie.
Ik handhaaf mij sowieso. Laatste wedstrijd hebben PES5 en Kielse Rat hetzelfde bij Parma-Inter, Maasveld en ik hebben ook hetzelfde, dus pak ik een punt en verliest Kielse Rat. En omdat de verliezer van Unregistere vs Suikerbrood sowieso onder mij blijft (en ik ook bij een gelijkspel daar genoeg...
Jammer, Werder-HSV was wel een mooi affiche geweest. Ben het laatste kwartier gaan kijken, maar dat HSV is ook niet best zeg.
Werder zal het ook wel redden tegen Heidenheim neem ik aan.
1:4...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.