Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oh, die. Die is nog niet weg, maar met de nadruk op nog.
Schuurs, Alvarez, Martinez en Timber hebben ze ook nog, hadden ze misschien beter Schuurs voor flink wat miljoenen kunnen slijten en Botman kunnen houden. Maar goed, blijft koffiedik kijken.
Overigens betekend het vertrek van Reinoud dat er een extra promotieplek beschikbaar komt.
Dus ook de nummer 4 uit de Hoofdklasse promoveert naar de eredivisie.
Unregistere heeft daarentegen in de vroege corona tijd wel enorm zijn best gedaan om dit forum leuk te maken en te houden, daarnaast sowieso een prima poster en enthousiast forumlid. Op dit forum vol conservatieve tokkies (dank je Eus) worden uitspraken al gauw vreemd of verkeerd opgevat, lijkt...
Ik heb even gespiekt bij de EURO 2020 preview plaatjes,:) die heb ik online opgeslagen. Zo'n boek kopen en sparen heb ik geen zin meer in.
Ik kwam op mijn scheurkalender een leuke vraag tegen:
Wat is de kleur van kleedkamer voor de gasten bij Norwich City en waarom is voor die kleur gekozen?
Nou ja, ze hebben op dit moment wel een ruime keus aan centrale verdedigers en zullen bij een bod van 8 miljoen wel gauw de la met strikken open hebben gedaan omdat ze meer vertrouwen hebben in de andere opties.
En dat blok vorm je met de andere PSV'er?
JMD die strak onderaan staat?
Nu zijn wij Friezen sowieso nooit zo snel onder de indruk, maar in dit geval lachen we er om.
Promoveren en kampioen worden lijkt me de kortste klap. Mocht je promoveren ben jij de nieuwe coach van PSV. Als je dat tenminste wil.
Maar mooi dat je blijft, al die afhakende Ajacieden (Pascallo? Marinos, Reinoud) trekken je over de streep?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.