Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie vent die Petrovic. Ben er niet zo van onder de indruk als trainer, maar er wordt inderdaad altijd raar op hem gereageerd omdat hij een accent heeft.
Buijs daarentegen blijft een Dordtse tokkie.
Tsja, ik weet niet of dat erg is. Sowieso vind ik het op één hoop gooien van verschillende media altijd best raar. Alsof Jinek iets te maken heeft met de NPO of met dagkranten.
Ik zag net een fragmentje van Baudet op een partijcongres van een tijdje geleden waarin hij vond dat je mensen altijd moet kunnen ridiculiseren. Dus ik neem aan dat hij er zelf geen problemen mee heeft het gisteravond.
Ik denk niet dat die kiezers na een andere insteek van de uitzending van...
De meeste potjes zijn eigenlijk al zo goed als beslist na de heenronde. Het aantrekkelijkste affiche gelukkig nog niet; Man Utd-AC Milan lag volgens mij redelijk in balans. Bij AC Milan was er onvrede om de afgekeurde goal van Kessié. Bij Man Utd ging het na afloop vooral over de misser van de...
In ieder geval Kluivert.
Zonde hoor dat Brobbey vertrekt. Nu is Leipzig wel een club die jonge spelers een kans geeft, maar voor Ajax is het zuur. Ik mag hopen dat Traoré dan nu maar weer een kans krijgt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.