Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het had net wat mooier geweest als Vitesse en Groningen hun wedstrijden hadden gewonnen, maar het blijft spannend bovenin. Ik zie AZ nog wel voorbij PSV gaan.
Aan de ene kant wil je een voetballer op het middenveld i.p.v. Rosario, maar nu ben je wel tevreden dat Gakpo eruit is voor draver Vertessen.
Wel een boeiend potje moet ik zeggen.
Nog iets specifieks waarom hij moet huilen?
Wel aardig om de blik eens een keer te richten op de Turkse Süper Lig; Basaksehir werd afgelopen seizoen na jaren dichter naar de top kruipen eindelijk kampioen. Dit jaar is alles anders en staat de club zelfs op een degradatieplaats. Met de...
Dat was wel een mooi stukje psychologische angst.
Verder weet ik niet wat ik van het programma moet vinden. Het concept is wel leuk, maar het vele gepraat haalt het tempo volledig uit het programma. Dat maakt het niet gemakkelijk om het uit te zitten.
Toen overviel het de ziekenhuizen, nu zijn ze er natuurlijk beter op ingericht.
De ene na de andere lockdown in de landen om ons heen inderdaad. Vrees dat we pas richting de zomer/eind voorjaar weer wat meer ruimte krijgen.
Mooie pot hoor tegen Roma! Ik ben er wel tevreden mee. Uiteraard had je waarschijnlijk tegen Dinamo of Slavia wat meer kans gehad om door te gaan, maar 2 spannende wedstrijden tegen een mooie club waar tegen we niet vaak spelen is mooi.
Flashbacks naar de goal van Andy van der Meyde trouwens.
Wat een achterlijke charge van Roofe tegen de doelman. Natuurlijk zal hij hem niet tegen zijn hoofd willen schoppen, maar zo inkomen is vragen om problemen.
Die tweede gele kaart van Balogun was een ouderwetse rugbytackle.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.