Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik trapte er op de oude site iedere keer weer in om op de "terug" knop te drukken. Het was verder inderdaad wel snel zoeken en weer verder gaan.
Ik zal een beetje haast maken met toevoegen van de lagere klassen. :)
Ze hebben gewoon de app voor de mobiel als basis gebruikt, maar dat vind ik niet echt een succes.
De oude site was trouwens wel erg achterhaald. Dat was de laatste site die nog met frames werkte.
Hetzelfde als nu. Bij de pupillen is er geen promotie en degradatie (behalve de hoogste afdelingen van de D). Indelingen worden nu ook gemaakt op basis van de inschattingen van de clubs zelf.
Normaal gesproken hebben we de meeste punten wel binnen. Ajax en PSV kunnen nog wat sprokkelen misschien.
Maar die bonuspunten zet wel aardig aan. PSV heeft in ??n avond meer punten gehaald dan AZ, Groningen, Vitesse en Go Ahead bij elkaar.
Hoeveel bonuspunten heeft PSV eigenlijk gehaald vandaag? Heb het idee dat we ineens wel heel veel punten meer hebben op de ranking: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2016.html
Ik vind het wel een goed plan. Of om in ieder geval geen ranglijsten bij te houden t/m de D-jeugd. Al was het maar voor alle vervelende ouders en leiders, die zich veel te druk zitten te maken en willen dat spelers van 10 jaar ballen blind naar voren schieten als ze vijf minuten voor tijd met...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.