Ik denk dat ze gewoon gegokt hebben op CL-voetbal om dat gat te dichten, toen dat misging, was er geen plan b om door te schakelen, want het was verdere sportieve zelfmoord om nog een sterkhouder te verkopen. Snap ook niet waarom het nu moet. Verkoop kan ook in de winter of in mei 2023. Dan zit...