Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vraag mij bij heel veel fouten af, of het afgedwongen fouten of gewoon slordigheid en onkunde is. Zelfs als de druk er niet vol op staat doen ze de raarste dingen.
Oh het wordt een woordspelletje, leuk. Je begint zelf over een arm die omlaag zou zijn op het moment van schieten, terwijl die op het moment van schieten al uitgestoken van het lichaam is. Nu die totale onzin van je ontkracht wordt, gaat het plotseling niet meer om de arm, maar om de hand en...
Dat zal wel meevallen toch? De kop van jut John de Jong die al jaren een matige selectie neerzet is al weg. Marcel Brands zit er net, evenals Ruud van Nistelrooy. Er zijn er maar weinig die logischerwijs kunt wegsturen.
Misschien moet je zelf de beelden eens terugkijken. Als je het beeld op 31 seconden (moment van schieten) stilzet, dan zie je dat op dat moment die linkerarm al in de lucht hangt.
Als een scheidsrechter dit soort onzin gaat roepen na afloop.
Meneer doet het voorkomen alsof er sprake is van een bewuste handeling. Alsof Jacobs die al in zijn beweging zat de tijd had om na te denken 'Ik steek mijn klauw uit om dat schot te stoppen.' Het was een volstrekt natuurlijke...
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=408554
Een beetje net zoals de wedstrijden tussen MVV en Roda JC moet je bij de potjes tussen Den Bosch en Top Oss moet je hier ook geen uitfans meer toestaan.
Het kwam op mij vooral over als een verhaal om zichzelf uit de wind te houden. RvC pest een medewerker weg door het vertrouwen in hem op te zeggen en dan als Algemeen directeur je handen wassen in onschuld want de betreffende medewerker heeft zelf zijn conclusies getrokken.
Ene Tobias Foss wereldkampioen tijdrijden. Kung leek het te gaan worden met 15 seconden voorsprong bij het laatste meetpunt, maar verloor deze voorsprong onverwachts in de laatste 9 km. Bij de vrouwen won Ellen van Dijk.
Reactie van Henk overigens wel heel reeel. Hij was wel stomverbaasd toen Hans aangaf dat Nijhuis de VAR was die de scheidsrechter naar de kant riep voor die penalty.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.