Klaiber mag van mij wel naar de club(s) gaan waar hij liever speelt ipv bij Ajax. De schijt met dat soort anti Ajax frusto's die een wit voetje bij het publiek willen halen. Als het nou echt een hele goeie speler zou zijn, maar het is een prima eredivisie speler, meer niet.
Doe Rensch en/of...