Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Potentiële escalatie ligt op de loer. Er zijn wat Russische raketten in Polen terecht gekomen, waarbij 2 doden zijn gevallen. Dat kan zo maar een artikel 5 van het NAVO-verdrag zijn als Polen dat uitroept en daarmee is het dus een aanval geweest op de volledige NAVO.
Er zijn niet heel veel landen met een betere selectie dan Argentinie. Ze hebben al laten zien van een Brazilie te kunnen winnen. Spanje is qua materiaal niet beter. Frankrijk presteert al een tijd niet. Duitsland idem. Voor mij echt wel 1 van de favorieten.
Er is natuurlijk een reden waarom Ajax alleen met hem doorwilde als hij naar een plek voor moeilijk opvoedbare jongeren ging. Dat zullen ze echt niet als eis hebben neergelegd omdat ze het zo leuk vinden om spelers daar onder te brengen. Hoezo denkt Sneijder dan dat hij die jongen wel even op...
Ik snap sowieso het probleem niet. Elke speler in de selectie is gewend te spelen met medespelers die geen Nederlands spreken. Als je bij je club speelt moet je ook mede spelers in een buitenlandse taal coachen. Dat zal bij Frimpong dan ook wel lukken.
Klopt hoor, maar dan kijk ik ook wat er boven staat op de ranglijst. Excelsior, Vitesse, Go Ahead en NEC verschillen daar echt niet zo veel in. Die hebben eerder nog minder spelers die er voetballend bovenuit steken. Of kijk naar Sparta. Van Vito van Crooij en Jari Verschueren verwacht je gezien...
Wormuth inmiddels ontslagen bij FC Groningen. Niet heel gek natuurlijk. Vorig seizoen met Heracles eruit gevlogen en nu na 14 wedstrijden met FC Groningen op een 15e plaats. Selectie is natuurlijk vlees nog vis, maar er zitten genoeg zwakke broeders in de Eredivisie dat je hoger mag staan.
Je hoeft natuurlijk perse een extra rechtsback mee te nemen. Je kunt het ook oplossen door een Timber daar neer te zetten als reserve en dan uit de categorie Botman/van der Ven een centrale verdediger mee te nemen. Moet het perse een rechtspoot zijn dan kom je uit bij de categorie...
Ik heb vooral zoiets van ‘wellicht heb je hem volgend jaar nog nodig‘. Dan zou ik voor een 6e plaats niet even een statement maken omdat je je 6 maanden geleden genaaid voelde. Dan maak je jezelf wel klein zeg en je weet dat ie voortaan ook geen cadeautjes meer terug gaat geven.
Heb spelers er erger af zien gaan, die daarna 3 dagen later weer konden starten aan een wedstrijd, laten we lekker afwachten of het echt zo serieus is. Dumfries ligt wel vaker op de grond, om daarna nog een marathon te lopen in een wedstrijd.
Echt een teamspeler die Max. Zelfs als hij alle prijzen al binnen heeft plek 6 nog niet aan zijn teamgenoot willen afstaan zodat die wellicht nog 2e in het WK kan worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.