Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nu heeft die politie ook boter op het hoofd. Kun je preventief fouilleren als experiment(terwijl de gemeenteraad daar tegen is), kom je de afspraken niet na en geef je de burgemeester die haar nek heeft uitgestoken munitie om het experiment weer te staken.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1429011024/ntr-top-2000-a-go-go-met-matthijs-van-nieuwkerk-gaat-door
De NTR vindt het ook allemaal niet zo'n ramp.
Ik kan er naar zo veel jaar niet zo veel mee. Het is voor mij weer een bevestiging dat werken voor televisie niet zo heel leuk is en dat ook daar genoeg gekken rondlopen. Aan de andere kant zal je genoeg incidenten hebben als je 15 jaar lang 5 dagen per week een live-show maakt. Gelet op het...
Is natuurlijk ook gewoon onzin dat ie er niet bij zit. Zal gelet op de bondscoach te weinig Barca hebben lopen pijpen. Ik had Ramos ook altijd meegenomen, gelet op de weinig indrukwekkende namen die er wel bij zitten voor de posities centraal in de verdediging.
Het zal natuurlijk ook wel steken dat zijn ‘vriend(en)’ die ook hun aandeel hadden in het doodtrappen van die persoon daarvoor niet veroordeeld zijn omdat ze elkaar de hand boven het hoofd houden en ze niet de pech hadden dat er een DNA-spoor gevonden werd.
Volgens mij heeft Perez vaak genoeg een Hamilton opgehouden in de titelrace vorig jaar. Dit jaar kan ie ook gewoon 2e worden in het kampioenschap. Als dit dan 'tegenvallen' is, ben ik benieuwd wat men precies verwacht had toen ze deze subtopper (want dat is hij) bij Racingpoint wegplukte. In...
Hopen dat je de goede hebt. De ene zegt over een paar dagen klaar te zijn en de ander heeft nog 14 dagen nodig. Dan hoop ik dat die eerste met mijn huisje bezig is en niet degene die een keer bij de kwartfinales klaar is.
https://www.telegraaf.nl/video/1739595997/schokkend-hier-overnachten-oranjefans-in-qatar-voor-300-euro-per-nacht
Kost wel 300 per nacht, maar dan heb je ook wat.
https://nos.nl/artikel/2452630-media-zetten-van-gaal-op-scherp-ik-maak-geen-grapjes-tijdens-persconferenties
Lowietje pakt de jankende Driessen weer lekker aan.:love:
Hebben dat soort camera’s nut bij mensen die onherkenbaar in beeld zijn? De relschoppers of vuurwerk afstekers doen dat echt niet zonder gezichtsbedekking, zonder honderden mensen in donkere kleding en zonder rookgordijn/doek. Tenminste dat is mijn ervaring bij mijn eigen club. Je weet precies...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.