Het was net zo kansloos hoor. Alleen zette Nederland een redelijke score neer aan slag. Engeland hoefde zich niet echt enorm in te spannen daarna.
Terugkomend op vrijdag was Nederland in het veld echt heel matig, een bal of 4 had gevangen moeten worden maar dat mislukte, dat soort missers...