Zoekresultaten

  1. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Kalajdzic! Wordt nog even spannend.
  2. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Welja Sabitzer, schiet even over van zo dichtbij.
  3. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Über und aus!
  4. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Kerk doet het!
  5. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Blijkt maar weer dat je in een 3e groepswedstrijd geen 2e team moet opstellen!
  6. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Onverwachts spannend en aan elkaar gewaagd potje.
  7. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Ai dat is jammer.
  8. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Hoppa Arnautovic! Dikverdiend ook gewoon.
  9. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Tegen de grote landen gaat Italië het bij lange na niet redden.
  10. Batigoal

    Feyenoord seizoen 2021 - 2022

    Wehrmann is in ieder geval definitief vertrokken naar Luzern.
  11. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Arnautovic begint al lekker.
  12. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    En 0-2 door Sabitzer.
  13. Batigoal

    Filmpjes/linkjes van internet

    Na 9 jaar Werder Bremen keert Theo Gebreselassie terug naar Slovan Liberec. En in deze tijd kun je niet anders dan zo'n aanwinst met een kek filmpje te presenteren!
  14. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Is voor dit team zo met een beweeglijke spitsen naast zich (Poulsen en vanavond Dolberg) goed. En voetbalt best goed mee.
  15. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    En nog 0-4 ook via Braithwaite! Wat een feest voor Denemarken.
  16. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Mæhle beloont zichzelf maar weer voor een uitstekende prestatie!
  17. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Hoppa weer Dolberg!!
  18. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Klopt, Denemarken had het al af moeten maken. Die Mæhle speelt opnieuw erg goed. Was bij Genk ook al een goeie speler.
  19. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Lekker Dolberg!!
  20. Batigoal

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Geen Poulsen, maar wel Dolberg. Hup Denemarken!
Bovenaan