Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een WK tijdens Sinterklaas, met wederom een middag wedstrijd voor Oranje gaat ervoor zorgen dat ik vanmiddag niet kan kijken. Nou ja, minder frustratie waarschijnlijk ook.
Wedstrijd 1 om 09:00, wedstrijd 2 om 11:00, wedstrijd 3 om 13:00, wedstrijd 4 om 15:00, wedstrijd 5 om 17:00, wedstrijd 6 om 19:00 en wedstrijd 7 om 21:00 👍
Wat een Aziatisch succes dit toernooi, als je ook Australië meetelt. Die spelen hun kwalificatie immers ook in de Aziatische zone. Alleen Qatar laat het afweten dit toernooi.
Nederland heeft zichzelf toen in de voet geschoten. Door de loting moesten wij tegen de Duitsers, die uit waren op revanche. Ierland mocht toen tegen Roemenië, en haalde zelfs de kwartfinale.
Ik hoop maar dat van Gaal de groepsfase heeft gebruikt als verkapte oefenwedstrijden, en dat Nederland tegen de VS meer energie laat zien. Voetballend ben je die Amerikanen wel de baas, maar het is wel een gedreven team. Daar moet je je tegen wapenen.
Ik denk dat beide teams er wel staan over 4 jaar, en dan met name de VS. Veel talent en een winnaarsmentaliteit. Doe gaan zich nog wel door ontwikkelen. Voor Canada was het de eerste deelname in 36 jaar tijd, dat heeft tijd nodig.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.