Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De tweede optie is om alleen de eerste competitiehelft uit te spelen en de huidige resultaten van de wedstrijden te laten staan. De clubs ontmoeten elkaar in dat scenario maar één keer.
Doe deze dan maar voor de eerste t/m de vijfde klasse als het aan mij ligt.
JMD dus naar Emmen.
Zal de boel later vandaag berekenen en integreren. En dan ook het schema voor de hoofdklasse publiceren. Deze keer gaat het over 11 wedstrijden. Eerste 3 promoveren weer.
Emmen (zwammy)
vs
PEC (FC Zwolle) 0-0
RKSVB(Joost)
vs
Feyenoord (Susaa) 0-0
Fortuna (1987)
vs
Ajax (Abubakari) 0-0
VVV (Maasveld)
vs
FC Groningen (Unregistere) 0-0
Gemert (Willy)
vs
Willem II (Mario) 0-2
Hillegom (JMD)
vs
Sparta (Simon) 0-0
FC Twente (Groene Scout)
vs
Blauw Geel...
Zal best maar dit is dus de foto waarop al die aannames gebaseerd zijn.
Of het ook daadwerkelijk de foto van de wond is waarvan Promes beschuldigd wordt weet ik niet. Het hele circus wat je krijgt met halve benen er af gesneden, nooit meer lopen en weet ik wat voor indianenverhalen nog meer is...
Vorig jaar verloren we in 8 wedstrijden opeens 7x ofzo. Toen begon het ook prima maar toen raakten er een aantal geblesseerd en sloeg de vermoeidheid toe en waren ze niet meer vooruit te branden.
Ziyech en Donny zomaar even vervangen is pittig, maar wat Kudus in die eerste wedstrijden liet zien...
Dan is Kudus weer terug, scheelt ook best wel. Verder kijk ik om de dip van die 3 nederlagen heen en dan zie ik nog steeds een ploeg die prima voetbalt, heel veel scoort en veel potentie heeft.
Die blijft denk ik ook wel weg, ik heb tientallen verkoudheden gehad die erger waren dan wat ik nu heb en ik ben erook niet bang voor dat hier nog veel meer achter vandaan komt. Paar dagen quarantaine nog en hopelijk vrijdag weer naar buiten.
Niet dat daar iets te beleven valt maar de hele dag...
Jij woont bij JMD in de buurt? Of is stc je buurman?
Ik hoop dat Batigoal ons even bijpraat als Frankrijk volger, maar op zich lijkt Lille mij voor een compleet en fit Ajax wel te doen.
Alleen de score/puntenaantal van Hankie verandert, voor de rest verandert er niks.
Ik geloof ook niet dat Hankie er voordeel van heeft, dus wat mij betreft maken we voor 1x een uitzondering voor Hankie.
En dan volgens de optie die een meerderheid heeft.
Ik wil er ook geen gewoonte van maken...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.