Zoekresultaten

  1. Mario

    Feyenoord in Europa

    Union lijkt mij een mooie tegenstander voor Feyenoord, en anders tegen Wout Weghorst en co 👍
  2. Mario

    AZ in Europa.

    Gewoon heel goed gespeeld, dit was EL niveau. Rare scheids wel, gelukkig weinig invloed gehad op het resultaat.
  3. Mario

    Proviciale Staten-, Waterschaps- en Eerste Kamerverkiezingen 2023

    Gelukkig niet zijn duikbril.
  4. Mario

    #MeToo

    Dat was al bekend toch?
  5. Mario

    Overig Europees Voetbal

    AZ onder 18 verslaat de leeftijdsgenoten van Real Madrid met 4-0, en plaatst zich daardoor voor de halve finale van de Youth League.
  6. Mario

    Het wel en wee van de KNVB

    Commissaris Clarence ... https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-haalt-clarence-seedorf-binnen-als-commissaris-kan-mijn-kennis-en-ervaring-delen~a64dc051/
  7. Mario

    Overlevers spel

    AZ
  8. Mario

    Proviciale Staten-, Waterschaps- en Eerste Kamerverkiezingen 2023

    Voor het landsbelang wilde ik graag Jezus Leeft stemmen, maar net zoals de rest hier kies ik voor mijzelf. Ik volg de eerdere tip van gevegt om op de VVD te stemmen ... Voetbalkantine Voor Dummies.
  9. Mario

    Proviciale Staten-, Waterschaps- en Eerste Kamerverkiezingen 2023

    Nou, ook weer gedaan.
  10. Mario

    Proviciale Staten-, Waterschaps- en Eerste Kamerverkiezingen 2023

    Partij voor de dieren lijkt mij.
  11. Mario

    Bizar Nieuws

    https://www.ad.nl/binnenland/unieke-veroordeling-rotterdammer-28-krijgt-celstraf-voor-stiekem-afdoen-condoom~ad2cf776/
  12. Mario

    Binnenlands nieuws

    Gewoon met een grote boog om Amsterdam heen, dan komt het goed (y)
  13. Mario

    WK 2026

    Botswana - Papoea Nieuw Guinea, zin in (y)
  14. Mario

    WK 2026

    De groepsfase kunnen we dus schriftelijk afdoen. Bijna iedereen gaat door.
  15. Mario

    Proviciale Staten-, Waterschaps- en Eerste Kamerverkiezingen 2023

    Jezus Leeft, voor het landsbelang ✌️
  16. Mario

    Binnenlands nieuws

    A Welnee. Dat wordt een vrouw, een gender neutraal persoon, een kleurling en een Oekrainse vluchteling.
  17. Mario

    Eurovisie Songfestival (deel 2)

    Topfavoriet, of gaan we nog steeds voor Finland?
  18. Mario

    Wie is de Mol?

    Ik vond dit seizoen lastig, heb het ook niet 100% gevolgd. Ik was pas zeker van Jurre sinds de aflevering dat hij de enveloppe voor de vrijstelling voor de finale pakte van Soy. Zoveel geluk kan je niet hebben als kandidaat. Wel een leuke mol dit jaar.
  19. Mario

    Binnenlands nieuws

    Komen de analisten en commentatoren hier ook niet opdagen?
Bovenaan