Oud trainer die in een psychiatrische inrichting terecht kwam...
Cambuur bleef zijn club, vertelde hij later in een interview met Voetbal International. ,,De mooiste tijd was die bij PSV. Maar de club waar ik het meeste van hou, is Cambuur.”
Groot verlies dus.