Hoe dan ook, een mooie stap gezet, in een zware reeks zonder altijd groots te spelen vrijwel alles gewonnen, veerkracht getoond en wedstrijden in het slot toch nog de punten gepakt. Overigens vond ik alleen Feyenoord en Willem II niet goed, de rest was over het algemeen goed, maar misten ze de...