Maar even afwachten wat er met deze ronde gaat gebeuren, veel gekozen clubs spelen op zaterdag, Ajax zal ook wel doorgaan. Dus denk dat deze ronde wel kan tellen.Speelt je gekozen club niet dan raak je je punten alsnog kwijt als ze bij het inhalen niet winnen. Lijkt mij de handigste oplossing.