Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor de liefhebbers, het oefenprogramma:
Do 30-06-16 HSC'21 - WVV'34 aanvang 20.00 uur
Za 2-07-16 DVS'33 - HSC'21 aanvang 14.30 uur
Do 7-07-16 HSC'21 -Regio Team 19.00 uur
za 30-07-16 HSC'21 - Excelsior'31 aanvang 14.30 uur
di 2-08-16 FC Bocholt - HSC'21 aanvang 20.00 uur
za 6-08-16 HHC -...
kan ook bijna niet meer anders nu de competities half augustus alweer beginnen, komend jaar weer vroeger. En je kunt semi-amateurs niet verplichten de hele zomervakantie op te draven.
Uiteindelijk is het enige afrekenmoment voor de kwaliteit van de jeugdopleiding of je in staat bent spelers te laten doorstromen. Als het inderdaad zo is dat HHC nog maar vrij kort serieus werk maakt van de opleiding kun je daar over een jaar of vijf pas echt wat van zeggen. Maar ze zijn op de...
Via de bekers hebben zich wel heel wat meer zaterdagploegen geplaatst. Onder meer dank zijn jullie trouwens, want anders had RKAVV er bij gezeten in plaats van Achilles Veen.
Uit deze total opsomming blijkt dat je een nogal negatief mensbeeld hebt. Dat inzicht ga ik niet veranderen. Het feit dat je bij creativiteit al meteen aan kunstenaars denkt is wat dat betreft wel exemplarisch.
Voor wat betreft het gewijzigde en nog steeds snel wijzigende arbeidsaanbod...
Die zitten nu ook thuis niks te doen. Enige verschil is dat er nu ook nog bakken met geld worden uitgegeven om ze (tevergeefs) te trachten aan het werk te krijgen.
Het is nogal vreemd om het al dan niet invoeren van een maatregel te laten afhangen van 5 of 10 procent luilakken.
Omdat vroeg of laat het grootste deel van de beroepsbevolking ofwel werkloos, ofwel ongewild zzp'er ofwel in voortdurende onzekerheid verkeert in tijdelijke baantjes.
Omdat als je nu in de bijstand zit de kans heel klein is dat je er ooit weer uitkomt.
Omdat werken niet of veel te weinig loont...
Mwah, Rohda is toch behoorlijk uitgekleed de laatste jaren. Zo'n bijzonder team is het niet meer. SJC ken ik verder niet, weet alleen dat ze zo'n beetje alles hebben gewonnen de laatste maanden.
Grote club volgens mij. Ik kwam daar ooit eens op een zaterdagochtend langs en het was net een...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.