Met dat laatste zinnetje ben je er, zonder geluk vaart niemand wel.
Is het dan zo moeilijk om gewoon medeleven te tonen? Je hoeft niet in tranen uit te barsten, maar 14 jaar, kom op man. Als ik me bedenk hoe vaak ik simpelweg mazzel heb gehad.
Met die opvoeding ben ik het gedeeltelijk eens. Is...