Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Primera División

    Toch vind ik het gezeur dat de Spaanse competitie in de breedte zwakker zou zijn dan de Engelsen of Duitse. De overige clubs die Europees voetbal halen doen het over het algemeen ook goed in de CL of EL, zeg maar tot dat ze een andere Spaanse club loten, anders gaan ze gewoon door. Barca en Real...
  2. Ska P 187

    Primera División

    Andersom, omdat de rest hun zin niet krijgt, Barca en Real hebben hun zin op dit moment.
  3. Ska P 187

    The road to.......laten we eerst de Kuip maar nemen!

    Ja hallo, dan moet je zo?n huldiging niet tegenover Barca- Bayern zetten. Het zijn voor een groot gedeelte toch ook gewoon voetbalfans. Beetje dom en vooral laat naar mijn gevoel, maandag had toch ook wel gekund?
  4. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Alves mazzel met geel?
  5. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Eigen schuld.
  6. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Suarez is misschien een vreemde eend in de bijt, maar brengt dan wel weer dat onvoorspelbare. Wat mij dit seizoen opvalt is sat Neymar en Suarez elkaar niet zo veel gunnen. Alsof ze allebei het beste vriendje van Messi willen zijn.
  7. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Ben je nou overdag ook al aan de zuip ihh? Wat een geouwehoer allemaal, oppassen he of heb je weer zo'n weekje vrij waardoor het allemaal terugkomt?
  8. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Met dat laatste zinnetje ben je er, zonder geluk vaart niemand wel. Is het dan zo moeilijk om gewoon medeleven te tonen? Je hoeft niet in tranen uit te barsten, maar 14 jaar, kom op man. Als ik me bedenk hoe vaak ik simpelweg mazzel heb gehad. Met die opvoeding ben ik het gedeeltelijk eens. Is...
  9. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    RIP voor beide boefies en mijn medeleven aan de nabestaanden. 14 jaar, dit is gewoon een drama, kan me niet schelen wat die gastjes wel of niet uitgevreten hadden.
  10. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Dit gaat Juventus niet houden, die gaan erop vanavond.
  11. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    1-1 Mooie goal, met name de voorbereiding en niet anders dan verdiend.
  12. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    De wedstrijd is tot dusver best okay dacht ik zo.
  13. Ska P 187

    Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

    Hoppa! 1-0 voor de kampioen van Italie!
  14. Ska P 187

    Belgische competitie

    Het lijkt mij wel leuk als AA Gent m een keertje pakt. Verdienen ze ook wel (?), na al die jaren van strijd met dat nieuwe stadion van ze.
  15. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Volgens mij is er geld zat in Nederland en de wereld. Bij een beetje betere verdeling zou iedereen er lekker warmpjes bijzitten.
  16. Ska P 187

    Primera División

    Barca vanmiddag tegen en in Cordoba om 16.00 ?s middags. Ik ben benieuwd of de warmte nog een rol gaat spelen, want de zomer is nu echt in het land. Op tijd van aftrap wordt een 32 graden verwacht. Opzich zou Barca dit gemakkelijk moeten kunnen winnen en dan hopend op puntverlies van Madrid in...
  17. Ska P 187

    Blauwvinger is jarig.

    +1 Denk ik.
  18. Ska P 187

    Vechtsporten

    Echt fan van boksen ben ik niet maar af en toe heb je van die periodes dat je gevechten zit te kijken op youtube. Dit gevecht is zo gehyped dat gaat m denk ik niet worden. Die doping gebruikende Filepino is de lul, Money Money Money!
  19. Ska P 187

    Vakantie en uitstapjes in eigen land!

    Niemand iets over Apeldoorn? Mijn hometown, als jongen kon ik niet wachten tot dat ik weg kon, sinds ik in Spanje woon waardeer ik het wat meer, maar Jezus wat is het saai. Vreemd dat Arnhem zo vaak genoemd wordt. Ik vind dat toch wel een leuke stad.
  20. Ska P 187

    Vakantie en uitstapjes in eigen land!

    Mijn minst favouriete: 1) Amersfoort Dan een hele tijd niets en de rest zal allemaal wel.
Bovenaan