Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat een slijmstukje. Verstappen zat gewoon fout en betaald hier leergeld. Leuk dat hij een paar rondjes knetters ging, maar uiteindelijk klapt hij er gewoon af.
Dat moet hij niet te vaak doen.
Gewoon netjes tiende, hopen op een puntje morgen en dan heeft hij het gewoon weer prima gedaan.
Leuk voor Spanje dat Sainz het ook prima doet, pleister op de wonde voor de tegenvallende prestaties van (het team van) Alonso.
Edit: Dat van Sainz moet ik terugnemen lees ik nu, die moet vanuit de...
Graaien is altijd slecht. Een bonus niet, want als het, naar mijn beleving, goed is, dan heeft het bedrijf extra van een bepaalde prestatie geprofiteerd.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.