Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nog even de uitslagen:
Finland(Abu)-Zweden (Satyr) 12-8
Tsjechië (Magikan) - Wales (Zwolle) 11-14
Turkije (andre)-Polen (Mario) 11-2
En de wedstrijden voor komend weekend
AANVANG zaterdag 15.30:
Alleen de uitslagen
Werder-BMG
Koln-Schalke04
Arminia Bielefeld - vfb Stuttgart
Leicester...
1 dag later
Regel is er altijd geweest, had het hoogstens wat eerder moeten melden maar ik keek naar boven, niet naar beneden.
UITSLAG
Groningen vs GUDOK 9-11
zwammy promoveert, Unregistere hoofdklasser.
Zoals gezegd heb ik dit vier weken geleden al gemeld en heeft Unregistere er toen al op gereageerd, dus het is dikke zever vanuit Hendrik Ido Ambacht dat ie er niks van wist en ook wel een beetje jammer dat ie zo reageert.
Jij gefeliciteerd, met je promotie en met de zege van NAC. Nu de...
In het hoofdkantoor zit de voltallige staf zich al te buigen over een te voorspellen programma, nog even geduld want om deze tijd zit iedereen aan de vrimikro.
Mario Been op Eerste Saté Patat Network in de rust van Groningen-GUDOK:
Waar zwammy vol op de wedstrijd geconcentreerd is lijkt Unregistere vooral met randzaken bezig.
Zit wel wat in denk ik.
Bij Finland denken we als we er in de beginfase gewoon 8 maken zal het wel goedkomen.
Moet het bij rust niet 1-1 gaan staan in Emmen. Zo niet dan is de zege een feit.
1-1 bij rust zou overigens definitief winst voor zwammy betekenen. Als het bij rust niet 2-1 staat kan Unregistere alleen nog maar winnen als Emmen met 6-1 wint.
Inmiddels 10-7, ik geloof dat de Finnen het vooral van de openingsfase moeten hebben.
Of Jari en ik hadden wat meer vertrouwen in Feyenoord moeten hebben, maar Jari zei dat ie zich niet kon herinneren het ooit meegemaakt te hebben dat Feyenoord in de Kuip won.
Nou ja, beetje fine-tunen dus nog.
Daar degraderen de onderste 8.
Het is nou ook weer niet zo dat ik het pas na ronde 34 meldde, ik heb het al een week of wat terug gemeld. Het lijkt nu net of je er niks van wist en er totaal door overvallen wordt.
Wat is er corrupt aan
Deze regel is ook niet tijdens het seizoen bedacht maar is er altijd geweest. Dit is alleen de eerste keer dat iemand met een gouden schoen op een degradatie plek eindigt.
?
Ik ben in het sate universum de UEFA, de FIFA en de CAS. Deze regel is ook niet tijdens het seizoen bedacht maar is er altijd geweest. Dit is alleen de eerste keer dat iemand met een gouden schoen op een degradatie plek eindigt.
Wij hadden het daarnaast beter gevonden als Groningen een paar...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.