Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Play offs voor Conference League

    Wanneer is de huldiging?
  2. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Och jee, ik ben FEYUTR en NACNEC helemaal vergeten in het voorspelblok. 😟
  3. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Klopt.
  4. Abubakari

    Play offs voor Conference League

    Ander verschil is dat ik mensen die het Songfestival kijken nooit serieus kan, zal, wil en ga nemen. Nou maakt dat op dit forum uiteraard geen enkel verschil meer en daarbuiten leef ik sowieso al misantropisch en weet ik zeker dat niemand die ik ken het Songfestival kijkt. F1 kijkers ken ik dan...
  5. Abubakari

    Play offs voor Conference League

    Kun je je wel gaan verwonderen over dat ze rekening houden met auto's die eindeloos rondjes rijden, maar goed, dat is zeker hetzelfde volk wat ook naar het Songfestival kijkt?
  6. Abubakari

    Play offs voor Conference League

    F1 ben ik niet zo mee bezig, kijk wel eens een uitslag op teletekst, meer niet.
  7. Abubakari

    Buitenlands nieuws

    Oh, ik zag geen vraagteken, dus ik dacht dat je het al wist. Maar verder alles goed met mij hoor. Tenminste, dat denk ik zelf, misschien denken anderen daar anders over, maar daar maak ik me niet zo druk om. Maar nog geen mars voor die psychopaat aan het lopen dus.
  8. Abubakari

    Play offs voor Conference League

    Klopt, maar ik heb het nog even gecheckt, er is morgen alweer geen amateurvoetbal. Is dat er wel dan heb ik Ajax inderdaad liever op zaterdagavond of zondag 16.45. Maar dat zeg ik dus, er is verder geen voetbal, raar dat je dan de hele middag van 14.00 tot 18.00 leeg laat.
  9. Abubakari

    Buitenlands nieuws

    Hoe weet je dat?
  10. Abubakari

    Play offs voor Conference League

    Ah, 14.30 zondagmiddag, nota bene op een verder voetballoze zondagmiddag, is geen mooie klassieke voetbaltijd meer en de door commerciëlen door de strot geramde kuttijden zijn nu plotseling weer prima. Totdat Heerenveen doordeweeks om 18.45 moet spelen, dan is het wel weer kut. Terwijl dat voor...
  11. Abubakari

    Buitenlands nieuws

    Doe je bruine hemd aan en loop mee als je het mooi vindt.
  12. Abubakari

    Play offs voor Conference League

    Als het op de tijden was die ik noemde was ik wel gaan kijken. Op die tijden dat het nu is heb ik wat anders te doen.
  13. Abubakari

    Coronavirus 2

    Hoe kunnen de aantallen zo stijgen dat er weer beperkingen komen als tegen die tijd bijna iedereen gevaccineerd is? Je lijkt wel een viroloog die bang is dat ie straks niet meer bij Jinek en bij op1 mag zitten. Dat angsthazengedoe de hele tijd, "dit gaat nooit meer over, het wordt nooit meer...
  14. Abubakari

    Play offs voor Conference League

    Ga ik ook niet doen, maar het klopt desalniettemin toch gewoon wat ik zeg?
  15. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Na val.atl 1-2 Belgie(Kielse Rat) -Finland (Abu) 1-2 Wales(Zwolle) -Zweden(Satyr) 2-2 Polen(Mario) -Oostenrijk (JMD) 2-1 Schotland (Kralinger) - Zwitserland (Maasveld) 4-2 Turkije (andre) - Tsjechië (Magikan) 2-1 Gibraltar (Hankie) - Duitsland (gevegt) 3-3
  16. Abubakari

    Play offs voor Conference League

    Vrouwenvoetbal kijkt niemand naar, kun je ook wel om 10 uur sochtends spelen. Maak er een mooie voetbalmiddag van, Feyenoord - Utrecht om 14.30, daarna om 17.00 NACNEC. Maar nee hoor, gewoon twee kuttijden kiezen en daar tussenin helemaal niks hebben.
  17. Abubakari

    FC Twente nieuws

    Begin jaren 80 ook hoor, volgens mij kreeg het stadion bezoek zelfs juist een boost na het EK88, al weet ik dat niet zeker. Maar wat ik wel zeker weet is dat het de eerste helft van de 80s niet bepaald vol zat, was ook een slechte tijd qua Oranje en Europa Cup successen. In die tijd woonde mijn...
  18. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Na de Duitse wedstrijden: Belgie(Kielse Rat) -Finland (Abu) 0-1 Wales(Zwolle) -Zweden(Satyr) 1-1 Polen(Mario) -Oostenrijk (JMD) 1-1 Schotland (Kralinger) - Zwitserland (Maasveld) 1-1 Turkije (andre) - Tsjechië (Magikan) 1-1 Hankie land - gevegtland 2-2
  19. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Laat hem wel gewoon staan, ik had de uitslag ook omgedraaid, kost me 1 doelpunt. 🙄
  20. Abubakari

    1. Bundesliga

    Toch wel bijzonder dat zulke grote clubs als HSV, Schalke en Werder degraderen.
Bovenaan