Zoekresultaten

  1. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Oh, staat bij mij in het Satyr spel in de basis.🙄
  2. Abubakari

    NOS Studio Europa en SBS Sportzomer

    Ik waarschuw vast even:1x Ali B. en ik kijk nooit weer naar Studio Europa.
  3. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Ik zie dat Aaron Ramsey in de verwachte opstelling ontbreekt, waarom is dat? Lees nergens iets over een blessure.
  4. Abubakari

    NOS Studio Europa en SBS Sportzomer

    Om het wedstrijdtopic het wedstrijdtopic te houden een topic over EK TV. Nogal wat gasten bij de NOS, de minuut van Blokhuis die een uur lijkt te duren, de onvermijdelijke Hugo Borst waarvan niemand weet waarom hij er zit, want verstand van voetbal heeft ie niet. Of de immer genuanceerde...
  5. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Okay, Zwitserland-Wales, zijn de Zwitsers favoriet ondanks dat Wales de vorige keer halve finalist was? Kortom, kan Wales nog eens verrassen of waarom niet?
  6. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Wat is er op SBS te beleven?
  7. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Woensdag begint wedstrijd 2 alweer, je kunt daarvoor vast gaan voorspellen. https://devoetbalkantine.nl/threads/ek-voorspellen.761016/post-828613
  8. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Zichzelf graag horen praten en denken dat dat voor iedereen geldt.
  9. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Zijn er een paar die een gelijkspel hadden. Zo staat Andorra bijvoorbeeld 1-0 voor.
  10. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    2088.
  11. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Wales is ook de enige met een 3punter.
  12. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    H En die 1-1 speelden tegen dit sterke Italië.
  13. Abubakari

    Glazen Bol Eredivisie 2021-22 Versie (de 5 wekelijkse vragen)

    Flauwe Turk om vraag 1 te versjteren.
  14. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    En ymmärrä.
  15. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Gevegt nog mooi op tijd, van Duitsers verwacht je toch pas in de laatste minuut een voorspelling. Als Unregistere nog komt gaat Batigoal naar Andorra.
  16. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Unregistere is al een maand niet online geweest, zou mij verbazen mocht die nog komen. Xisco verwacht ik ook niet meer, Bernardo zal vandaag of morgen nog wel wakker schrikken. Ik heb oud satékroketter Wigboldus een pb gestuurd of hij voor Xisco in wil vallen, nog geen antwoord, maar voorlopig...
  17. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    De Wolf is al aanwezig in Sint-Petersburg. Maar je kunt ook Hankie treffen, ook een Feyenoorder. Of Unregistere komt nog op dagen. Geen ideale voorbereiding voor de Duivels.
  18. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    De Denen zijn er wel, Fregge zat op een krat Carlsberg met een biertje in de ene en een broodje kroket in de andere hand. Die lijkt dus klaar voor onze wedstrijd.
  19. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Deadline voor aanwezig zijn is vanavond 21.00, niet aanwezig om 21.00 is geen deelname en ga ik schuiven in de poules. Hankie naar Poule C en UG naar poule F. Unregistere is ook al een maand niet online geweest, dus dat lijkt al helemaal hopeloos. Batigoal wilde ook nog wel mee doen, is eerste...
  20. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Dikgedrukt ontbreekt nog.
Bovenaan