Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Om het wedstrijdtopic het wedstrijdtopic te houden een topic over EK TV.
Nogal wat gasten bij de NOS, de minuut van Blokhuis die een uur lijkt te duren, de onvermijdelijke Hugo Borst waarvan niemand weet waarom hij er zit, want verstand van voetbal heeft ie niet.
Of de immer genuanceerde...
Okay, Zwitserland-Wales, zijn de Zwitsers favoriet ondanks dat Wales de vorige keer halve finalist was? Kortom, kan Wales nog eens verrassen of waarom niet?
Unregistere is al een maand niet online geweest, zou mij verbazen mocht die nog komen. Xisco verwacht ik ook niet meer, Bernardo zal vandaag of morgen nog wel wakker schrikken.
Ik heb oud satékroketter Wigboldus een pb gestuurd of hij voor Xisco in wil vallen, nog geen antwoord, maar voorlopig...
De Wolf is al aanwezig in Sint-Petersburg. Maar je kunt ook Hankie treffen, ook een Feyenoorder. Of Unregistere komt nog op dagen.
Geen ideale voorbereiding voor de Duivels.
De Denen zijn er wel, Fregge zat op een krat Carlsberg met een biertje in de ene en een broodje kroket in de andere hand.
Die lijkt dus klaar voor onze wedstrijd.
Deadline voor aanwezig zijn is vanavond 21.00, niet aanwezig om 21.00 is geen deelname en ga ik schuiven in de poules. Hankie naar Poule C en UG naar poule F.
Unregistere is ook al een maand niet online geweest, dus dat lijkt al helemaal hopeloos.
Batigoal wilde ook nog wel mee doen, is eerste...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.