Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Anzich wel een goed stuk in de Volkskrant die het allemaal een beetje in perspectief zet.
http://www.volkskrant.nl/opinie/niet-alleen-grieken-zijn-grote-oplichters~a4092528/
Ik heb net die Satudarah documentaire bekeken en dat was best leuk. Alleen wil ik wel stellen dat wanneer je met je smoel op camera gaat je geen ekte ekte bent en dat geldt dus voor die hele club.
Jezus ik hoef deze informatie over jullie helemaal niet te weten. Straks krijg je nog teksten als: ik zit hier in mijn boxershort te typen.
Ja lekker, ga je benen scheren ofzo.
Als jij dat al ziet, dan hadden banken dat toch al helemaal moeten kunnen doorprikken als ze dat wilden.
Moet jij als MKB bedrijfje eens proberen een ton te lenen of 50. Waar je dan al allemaal aan moet voldoen.
Die tering tyfus Euro dat is het hele probleem. Het kan gewoon niet dat landen als Nederland of Duitsland dezelfde munt hebben als Portugal of Spanje.
Gevolg is dat het ene land te duur is en het andere te goedkoop. Zonder kans dat dit ooit gecorrigeerd wordt of er moet zich een Godswonder...
Ik weet het niet met die leningen aan Griekenland. Volgens mij zijn beide partijen net zo schuldig. Zeker de banken (weer). Als het fout gaat worden die gedeeltelijk schadeloos gesteld dmv noodhulp aan Griekenland dat het land zelf nauwelijks aanraakt en als het goed gaat dan wordt de winst in...
Ja weet ik eerlijk gezegd niet, maar dat is toch wat er steeds in het nieuws terecht komt/kwam, of niet?
Ik heb vanavond te weinig fantasie om daar een lobby achter te zoeken, maar het zal ongetwijfeld kunnen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.