Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je hebt toch ook een kanaal lopen naar Emden?
Persoonlijk had ik de eems wel een mooie grens gevonden. Een beetje overvloeiend in de oude ijsel ofzo.
Op die manier Munster ook erbij, want die hadden er nog 1 te goed vanwege het rampjaar.
O ja, oost friesland er ook gewoon bij natuurlijk.
Ach...
Volgens mij hebben ze al heel wat hervormd ja die Grieken.
Lijkt mij overigens dat de schulden die Duitsland aan Griekenland had, vele male hoger was dan dat de Grieken nu hebben aan de Duitsers.
Al was het maar in mensenlevens. Die zijn onbetaalbaar namelijk.
Edit...
Jullie denken toch niet dat Bos zelf zijn belastingpapiertjes invult. Die zal al zijn bonnetjes toch wel aan een boekhouder geven en zeggen zie maar hoe ver je ermee komt?
Al is het leuker om voor te stellen dat hij bij dat bonnetje daadwerkelijk zelf denkt zal ik ermee wegkomen of niet?
Alleen verdienden ze er geen geld meer mee, maar gingen ze vanwege de bewust slechte ?check bij Tiel? bijna kopje onder.
Toen konden wij, de belastingbetalers, gelukkig die arme banken redden en nu hebben de Grieken de schuld bij ons uit staan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.