Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Pot1
Duitsland
Portugal
Frankrijk
Spanje
België
Engeland
Pot2
Hongarije
Turkije/Kroatië
Albanië/Tsjechië
Denemarken/Slovenië
Roemenië/Zwitserland
Oostenrijk
Pot3
Schotland en Slowakije zijn al zeker van pot3.
Nederland moet alleen maar winnen om zeker te zijn van pot3.
In poule I spelen...
Ik was er vandaag ook, vak 1 dus helemaal in de hoek op de hoofdtribune. Vanaf daar leek het een strafschop en de beelden zijn niet echt heel duidelijk. Hij loopt naar binnen en lijkt vastgepakt te worden maar wat voor impact dat heeft wordt uit de beelden niet heel duidelijk. Als het inderdaad...
Roda was de eerste vijf minuten aan het aanmodderen met het kunstgras. Had 2-0 achter kunnen staan maar het bleef bij 1-0. Na 11 minuten de gelijkmaker en daarna had Roda echt vaker moeten scoren.
Sainz wordt toch gestraft omdat hij een nieuwe motor heeft geplaatst? Dat was zijn derde vandaar de straf.
En die motor leek niet beschadigd door de putdeksel.
Na 40 overs was het 286/4 voor Nieuw Zeeland. Vrijwel gelijk aan de 292/2 van India.
Maar Nieuw Zeeland kon het tempo van India niet bijbenen, verloor een aantal wickets en ging met nog 7 ballen te gaan all out voor 327.
De eerste halve finale is vandaag; India-Nieuw Zeeland.
India als eerste aan slag deed dat meer dan voortreffelijk; 397/4.
Nieuw Zeeland is gestart met 40 runs na 8 overs, al 30 minder dan India. En ze zijn al twee wickets kwijt.
Van diverse kanten werd Beckham aangeraden. Ik ben niet zo van de documentaires maar deze is wel heel mooi.
Vervelende conclusie; als je in 1983 geboren bent wordt voetbal nooit meer zo mooi als de zomer van 1998.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.