Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er is nog weinig gespeeld; drie keer 1-1. Braga won wel met 1-0 van Rangers, maar met een return in Glasgow kan er nog van alles gebeuren.
Mooie goals bij Frankfurt en Barça! Leuke wedstrijd volgens mij ook.
En een hele leuke ploeg. Stadionnetje met enthousiast publiek dicht op het veld. En nu, ondanks dat een aantal basisspelers van de ploeg van de eerste seizoenshelft zijn vertrokken, toch weer een prima team. Ik ben fan!
Wat een zootje en wat komt die Conny Helder er slecht uit.
Het zou wel mooi zijn als ze daar rechtstreeks tegen Hugo de Jonge zegt: "Je wordt bedankt."
Volgens mij wordt Reiziger nooit genoemd als toekomstig hoofdtrainer. Voor zover ik dat kan inschatten lijkt me dat eerder de ideale assistent. Ik weet wel dat Mitchell van der Gaag er goed op staat binnen Ajax, maar die zou Ten Hag zelf als assistent naar Manchester willen halen.
Ik begrijp uit een interview met Ridderkerker Mick van Buren dat Slavia wel wat belangrijke spelers mist, dus dat moet vanavond wel goed komen voor Feyenoord.
Slot hoeft van mij ook niet eerlijk gezegd. Maar het aanbod realistische trainers is niet erg groot. Ik hoop niet dat ze Heitinga door gaan schuiven. Doe dan maar gewoon Bosz weer, al is dat bepaald geen garantie op prijzen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.