Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooi clubje clubs dat overgebleven is. Frankfurt wel met een heerlijke wedstrijd zeg in Barcelona!
Die Nkunku kan wel voetballen he? Wat een cijfers dit seizoen.
Minder groot dan tegen Slavia. ;)
Marseille is wel echt een heel andere club dan een jaar geleden. Volledige nieuwe technische staf en nieuwe selectie, maar ook tactisch weer heel anders. Het is wel heel fascinerend hoor. Sampaoli staat bekend bekend als één van die trainers die bezeten is...
Zeker dat kan ik me voorstellen, wat dat betreft is de Conference League een leuke toevoeging om wat leuke wedstrijden te zien als het in de EL niet lukt.
Voor de zekerheid toch even vragen: je weet dat Feyenoord vanavond níet in de rood-witte shirts speelt?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.