Penalty + doorgebroken speler. Vrij zwaar gestraft, maar wel naar de letter van het spelregelboekje.
Buijs kan beter woest zijn op zijn spelers, want ze hadden de wedstrijd compleet onder controle, maar geven het zelf uit handen. Maar ja, mekkeren over de scheidsrechter is lekker makkelijk...