Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vraag me af of die grote asielzoekerscentra op de langer termijn ook goedkoper zijn tov de kleine.
Dan doel ik op de kwaliteit van de opvang en de langer termijn gevolgen daarvan.
De positie die Israel inneemt in dit conflict is mij niet geheel duidelijk. Ik denk vooral Hezbollah in de gaten houden en ervoor zorgen dat ze niet te goede wapens in handen krijgen, want af en toe voeren ze toch wel een bombardementje uit en dan met name tegen regerings of hezbollah strijders.
Ik ben boos en ik ben verdrietig voor wat er gebeurt in de naam van Islam. #Ja, in mijn naam, jammer genoeg.
...
Ik wou even schrijven dat het niet in de naam van Islam gebeurt, dat het niet Islam is, maar het is niet waar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.