Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Primera División

    Die jongen was goed inderdaad, Sevilla heeft er wel weer wat tussen lopen inderdaad. Knap hoe ze dat elke keer weer flikken. Iemand nog iets van Cristiano vernomen? Volgens mij vind hij het wel goed zo. Heeft alle records en begint pas weer als Messi fit is, wat anzich sportief is natuurlijk.
  2. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    ???Kampioenuh!!!
  3. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Rossi is een jankbal. Ik snap niet dat een Yamaha coureur hoopt dat een Honda coureur wint. Het wordt nu zielig.
  4. Ska P 187

    Primera División

    Wasdah?
  5. Ska P 187

    Primera División

    Ja het is niet om aan te zien en ze verliezen nu goddank eindelijk ook weer eens.
  6. Ska P 187

    Primera División

    Mooi klassiek, typisch Spaans, stadion dat Pizju?n
  7. Ska P 187

    Primera División

    Kerst zal die vetzak wel halen toch?
  8. Ska P 187

    Primera División

    Ole 3-1, mooie goal hoor en vooral spel vooraf. Leuk Llorente, was ik altijd wel van gecharmeerd en dan niet vanwege zijn mooie blauwe ogen.
  9. Ska P 187

    Primera División

    Ik ben niet ontevreden over Suarez anders, hij brengt toch iets wat Barca niet had. Op dit moment nog een half uurtje Sevilla - Madrid en de reuzendoders uit de hoofdstad van Andalucia staan met 2-1 voor.
  10. Ska P 187

    12e speelronde

    Hehe publiek de man van de wedstrijd. Oh wat is het fijn om Vitessenaar te zijn.
  11. Ska P 187

    12e speelronde

    Ik ben erg moe geworden van die rechtsbuiten pfff. Ach ja was na een half uurtje al gespeeld. Gefeliciteerd AZ-ers
  12. Ska P 187

    12e speelronde

    Andersom toch? Nah wordt nog een hele kunst om over 2 speelrondes als leider de derby in te gaan.
  13. Ska P 187

    12e speelronde

    kutzooi. ?Hup Vitesse!
  14. Ska P 187

    12e speelronde

    ?Hup Vitesse!
  15. Ska P 187

    12e speelronde

    Klappen en mond houden, zoiets denk ik. Hup Vitesse!
  16. Ska P 187

    De klassieker: Feyenoord - Ajax

    Ik heb zo goed als de hele wedstrijd gezien, maar er was geen klap aan.
  17. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    :hsv:
  18. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    :duim:
  19. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Echt?
  20. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ik denk niet dat het Marquez slecht uitkwam dat Pedrosa zo dicht bij kwam nee. Aan de andere kant is het wel de stijl van Marquez om tot het laatste moment te wachten. Het zal wel. Ik neem het Rossi meer kwalijk eerlijk gezegd. Rossi had beter moeten weten en niet zo veel moeten lullen de...
Bovenaan