Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn eerdere reacties zijn om duistere redenen verdwenen.
Inderdaad gewoon promoveren in een open piramide hoort bij een topsport gebeuren.
Licentie eisen gelijkstellen in 1e en 2e divisie. Zeker op het punt van contract spelers. Ambitie eredivisie? Dan dien je meer richting licentie eisen...
Gisteren Quick - BQ1887 gezien. Aardige wedstrijd en zeker een goed BQ1887 gezien Andy. Als ze bij HBS op bezoek zal zeker weer gaan kijken. BQ1887 hoeft met dergelijk spel niet te wanhopen.
Het lijkt erop dat Jans de absolute macht wil over het voetbal gedeelte.
Hij schijnt nog niets over de opleiding te mogen zeggen. dat is het terrein van Kemkers en Dekker.
Die dekker kwam toch van de beste opleiding van Nederland? AZ!
Waalderbos ging toch weg om een ongemotiveerd bestuur? Hebben toch andere prioriteiten?
Wattimury was inderdaad al assistent en daarmee was al bekend dat die voor BQ onvoldoende kwaliteiten heeft.
Maar wie weet?
Volgens insiders totaal onbekwaam voor deze job.
Ook wordt in het circuit ene Wuestenink genoemd. Nou, daarvoor geldt hetzelfde.
Maar ja het zal nog een hele klus worden denk ik..
Ik mag aannemen dat je als BQandy vanavond wel bij de bekerstrijd van BQ 2 aanwezig bent. Ik reken op een uitgebreid verslag.
Voor mij is het even te ver reizen, maar zal zondag als ik het even kan bezetten bij Quick ten BQ aanwezig zijn.
Lijkt vooralsnog een kansloze missie. Maar je weet maar...
Nee, maar hij ligt al vast bij een andere club. Dat zal je dan toch moeten afkopen, dacht ik.
Lanjouw zal niet de hoofdprijs verdienen. Heeft immers nog niets gepresteerd as hoofdtrainer.
Lanjouw is geen optie natuurlijk. Dat kost een bak geld en volgens de berichten hebben ze dat niet.
Het lijkt er op dat de deskundigheid volledig ontbreekt.
Ik denk inderdaad andere prioriteiten...........................
Bij de meeste verenigingen hebben leden gratis toegang op vertoon van een ledenkaart, maar er zijn ook enkele die laten de leden gewoon betalen voor de wedstrijden van het eerste team.
Overigens zal de fiscus hier ook bij een controle induiken en dus moet er een goede verantwoording zijn.
Nee helemaal niet opvallend en gaat ook niet over niet zuivere koffie maar wel over heel veel geld.......................
Moeten gewoon met hun budgetten in JP gaan spelen.
Er zijn rond 270 clubs die het convenant hebben ondertekend. Zij kunnen niet verplicht worden op de zondag thuis en uit te spelen.
Dit is naar voren gekomen bij de discussie gemengde 2e divisie.
Er staan ook top amateurploegen op, maar lang niet alle.
De anderen hebben de kans gehad bij de...
Mijn eerdere bijdrage even lezen. Het was RB tegen Spakenburg destijds en van die laatste club heeft de staf ongenadig op de kl... gekregen.
Nu doet dus Sp Nijkerk nogal geheimzinnig..........................
Verder niet interessant, hoort kennelijk bij die cultuur.
Andy, ik lees op de site een beetje hypocriet bericht over de vergoedingen voor de selectie? Vrede getekend? Of heeft dat bestuur eerste een boel onrust veroorzaakt en draaien ze het nu in hun eigen paniek terug?
Gevolg? Trainer weg, aanvoerder weg en wie nog meer weg?
Soms moet je over de eigen club belangen heen kijken.
Die clubs die in de twee 1e divisies kunnen gaan spelen hebben allemaal ongeveer dezelfde bedrijfseconomische kwaliteit. Ik bedoel ongeveer gelijke begrotingen. Zij die naar de eredivisie willen zullen een groter budget hebben.
De licentie...
Principi?le clubs zijn niet altijd zo principieel. Las laatst op de site van Wv HEDW over een oefenwedstrijd op zondag 7 januari in Spanje. NU is deze Amsterdamse club niet zo principieel, maar de tegenstander.................. Sparta Nijkerk volgens mij des te meer.
Vandaar ook niets over te...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.