Gefeliciteerd.
Op die van mij wel, best veel belangrijke spelers die niet mee doen met Flemming, van Hintum, Vlap en Max,al zal die laatste er wel weer in komen. Desondanks dankzij Tadic toch nog een best redelijke score, jammer dat ik tegen Vlemme speelde, die had hem ook als C.
Schubert op...