Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn wijfie zit weer een of ander slaapverwekkend programma te kijken over corruptie in Spanje.., Dus ik zit te springen met op de bank met de koptelefoon op als een echte oude lul. Jij kent het.
Dit zijn sfeeracties
Ja sorry, dit vind ik dus te gek. Ik houd dan ook wel van een beetje vuurwerk.
Dan kan je toch niet meer verliezen man, maar idioten zijn het wel ja.
Gevegt editje, eh ja natuurlijk kan je nog wel verliezen, maar goed.
Ja dacht het ook, het zijn geen eens sfeer acties overigens. Dit zijn gewoon de liederen die gezongen worden.
Wat vlaggetjes en beetje rook erbij, maar toch vooral zingen.
Schitterend toch?
Ik word toch liever zo aangemoedigd, dan met een welgemeend hups PSV zak mah zegguh.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.