Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Haha Max snelste ronde, toch ff leuk.
  2. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Dat zijn nog aardig wat rondjes voor een soft band of moet dat vol gas te doen zijn?
  3. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Prima gedaan Max! (En team) nu knallen!
  4. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Zolang Verstappen dat zwikkie op kan houden, prima!
  5. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Sainz moet ook naar binnen zo te zien, het waren de soft banden die het verschil maakte dus.
  6. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Begint weer interessant voor Max te worden dus hij zal zo wel weer naar binnen moeten.
  7. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Is Raikkonen zo'n prutser geworden of wat? Komt Sainz gewoon niet voorbij in zijn Ferrari om nog maar te zwijgen over Hamilton. Ouwe banden?
  8. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ik ga mezelf een beetje rassiseren, nee toch?
  9. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Gvd net als het leuk wordt gaat Max weer eens naar binnen voor een pitstop. Wat ligt hij re?el nu zijn beetje, toch niet dat waar hij rijdt hoop ik
  10. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Wat een gepruts van Max tot nu toe, jammer.
  11. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Wat een vieze schwalbe mof is die Vettel toch ook. Hij kan goed rijden, maar ja.
  12. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Kom met mijn nest uitgerold, hoe zit het met de regen kans?
  13. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Kan Verstappen helaas niet zeggen
  14. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Bepaald geen coke, hasj en pillen voor mij vanavond helaas.
  15. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Mijn wijfie zit weer een of ander slaapverwekkend programma te kijken over corruptie in Spanje.., Dus ik zit te springen met op de bank met de koptelefoon op als een echte oude lul. Jij kent het.
  16. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Aaah mooi man!:rumcolaa:
  17. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Dit zijn sfeeracties Ja sorry, dit vind ik dus te gek. Ik houd dan ook wel van een beetje vuurwerk. Dan kan je toch niet meer verliezen man, maar idioten zijn het wel ja. Gevegt editje, eh ja natuurlijk kan je nog wel verliezen, maar goed.
  18. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Ja dacht het ook, het zijn geen eens sfeer acties overigens. Dit zijn gewoon de liederen die gezongen worden. Wat vlaggetjes en beetje rook erbij, maar toch vooral zingen. Schitterend toch? Ik word toch liever zo aangemoedigd, dan met een welgemeend hups PSV zak mah zegguh.
  19. Ska P 187

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Omdat ik simpelweg niet weet waar ik het anders kwijt moet. Passie, wat een schitterend gezicht en geluid. Echt alleen in Argentina zo intens.
Bovenaan