Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben bang dat je gelijk krijgt, dat zou jammer zijn want dan zou de MSN uit elkaar vallen. Misschien wel het beste aanvalstrio dat Barca ooit gehad heeft. de Latinokings.
Ik denk dat er ze moeten proberen een beetje te fine tunen. Bovendien kreeg ik een beetje de indruk dat de teams er zelf ook simpelweg een potje van maakten. Zeker in Q1.
Tenminste als je ?het idee? een kans wilt geven.
Slim zo'n locatie kiezen waar je voor de eerst komende 100 jaar zeker weet dat je nooit meer kan uitbreiden. God o God wanneer politici visioenen gaan krijgen van prestige projecten dan krijg je dit. Pr voor het plaatje van de buitenkant, met een mooie moskee op de achtergrond.
Nee jhr zou de...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.