Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wel eens met Dusilo, in de CL ook al eens met zo’n jochie wat het veld op liep omdat ie iets van Ziyech moest. Oppassen dat dat niet een nieuwe trend wordt. Blijf gewoon op de tribune zitten als er gevoetbald wordt. Gesodemieter met die kutkinderen die maar denken dat ze alles mogen.
De Turken nog op 0-0 in Gibraltar, houden zo.
Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien voor rust, maar schijnbaar heb ik dan precies het goeie stuk gezien.
Daarnaast heeft Groningen nog een andere spits uit eigen jeugd, waarschijnlijk hebben ze gekozen tussen Postema en Dallinga. Postema heb ik in de jeugd bij Groningen vaak zien spelen, was daar echt een superspits. Die zit nu bij de A selectie.
Emmen inmiddels 18de met hun dure selectie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.