Zag net de samenvatting, Cambuur had twee strafschoppen moeten hebben. Nog steeds een blinde lul dus.
Ja, vandaag wederom één van de betere met zijn tomeloze inzet en zijn scherpe tackles en vond hem aan de bal ook prima.
Door Michel Vlap direct in de eerste minuut ondersteboven te schoppen.😁